Η Δέλτα διαθέτει ένα από τα κορυφαία δίκτυα διανομής προϊόντων ψυγείου στη χώρα: Διανέμει σε 27.000 διαφορετικά σημεία πώλησης μείγμα των 200 διαφορετικών κωδικών που διαθέτει.
Η εταιρεία προσανατολίζεται να στραφεί και σε άλλους κωδικούς «πέρα από το γαλακτοκομικό περιβάλλον».
Εστιασμένη στην ελληνική αγορά, η Δέλτα δίνει βάση στη «νόστιμη και ελκυστική» καλή διατροφή, η οποία θα προκύψει ως αποτέλεσμα που θα γίνει αποδεκτό από το καταναλωτικό κοινό μετά από έρευνες (που ήδη γίνονται) και μετά από δοκιμές καινοτομίας τύπου fast prototyping.
Εστιασμένη στην ελληνική αγορά, η Δέλτα δίνει βάση στη «νόστιμη και ελκυστική» καλή διατροφή, η οποία θα προκύψει ως αποτέλεσμα που θα γίνει αποδεκτό από το καταναλωτικό κοινό μετά από έρευνες (που ήδη γίνονται) και μετά από δοκιμές καινοτομίας τύπου fast prototyping.
Αυτός είναι και ο λόγος της νέας ανάγνωσης που επιχειρείται για το brand της. Στην ίδια στρατηγική εντάσσεται η εξαγορά της Κουρέλλας, ως premium brand τυριού boutique και βιολογικών τυριών, που θα προστεθούν στο κωδικολόγιο, προς αξιολογημένα σημεία διανομής.