17.8 C
Athens
Friday, May 17, 2024
More

    Δεκάδες Δήμοι στο πρόγραμμα myKEPlive – Το ψηφιακό μέλλον των ΚΕΠ

    Η πλατφόρμα myKEPlive, διευκολύνει σημαντικά όσους πολίτες δεν μπορούν να μεταβούν με φυσική παρουσία στα ΚΕΠ, εξοικονομώντας χρόνο και μειώνοντας αισθητά τη γραφειοκρατία.

    Συνολικά έως την 30 Σεπτεμβρίου, δηλαδή σε περίπου δύο μήνες λειτουργίας, έχουν διεκπεραιωθεί εκατοντάδες βιντεοκλήσεις για εξυπηρέτηση πολιτών.

    Μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών: 1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.
    Κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.
    Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, η προσέλευση στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που εδρεύουν στην Περιφέρεια Αττικής γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού. Οι πολίτες μπορούν να κλείνουν ραντεβού είτε τηλεφωνικά, είτε αποστέλλοντας e-mail στο ΚΕΠ της επιλογής τους.

    Άλλοι 34 Δήμοι στο πρόγραμμα

    Άλλοι 34 δήμοι στην περιφέρεια των οποίων λειτουργούν 58 ΚΕΠ, εντάχθηκαν στο πρόγραμμα myKEPlive, το οποίο επεκτείνεται μέσω της πλατφόρμας του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Έτσι, τα ΚΕΠ που εξυπηρετούν τους πολίτες με βιντεοκλήσεις ανέρχονται πλέον σε 133 και οι δήμοι στους οποίους υπάγονται σε 96.

    Πρόκειται για τους δήμους: Αθηναίων, Περιστερίου, Γλυφάδας, Ηλιούπολης, Καισαριανής, Λυκόβρυσης – Πεύκης, Ηρακλείου (Αττικής), Αγίας Βαρβάρας, Ελευσίνας, Μάνδρας – Ειδυλλίας, Λαυρεωτικής, Αγρινίου, Τρίπολης, Καστοριάς, Έδεσσας, Ορεστιάδας, Μακρακώμης, Ναυπακτίας, Παλαμά, Θάσου, Τήνου, Πάρου, Κεντρικής Κέρκυρας, Μίνωα Πεδιάδας, Πύλης, Βοΐου, Λευκάδας, Ηράκλειας, Θέρμης, Παύλου Μελά, Βόλβης, Πωγωνίου, Σύμης και Ψαρών.

    Επιπλέον, 715 υπάλληλοι των ΚΕΠ έχουν ήδη εκπαιδευτεί στον χειρισμό της πλατφόρμας, η οποία υπενθυμίζεται ότι διεκπεραιώνει μέσω βιντεοκλήσης διαδικασίες υψηλής ζήτησης για τέσσερις κατηγορίες υπηρεσιών, οι οποίες είναι: Πληροφόρηση-Αίτηση, Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία και Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.
    Μέχρι σήμερα η υπηρεσία myKEPlive έχει διεκπεραιώσει 1.682 διαδικασίες και συγκεκριμένα:
    • Πληροφόρηση – Αίτηση: 1.271
    • Εξυπηρέτηση από το δήμο σας: 337
    • Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία: 26
    • Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις: 48

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα