15.9 C
Athens
Sunday, May 5, 2024
More

    Cyber Monday: Υψηλότερες εκπτώσεις Υψηλότερες Πωλήσεις

    Ιστορικά, η Cyber Monday πέφτει τη Δευτέρα μετά το Σαββατοκύριακο της Black Friday. Οι εκπτώσεις της Cyber Monday τείνουν να είναι μια επέκταση των προσφορών της Black Friday για τους αγοραστές που επιστρέφουν στο γραφείο μετά από ένα Σαββατοκύριακο διακοπών, κοιτάζοντας τα προϊόντα στο διαδίκτυο.

    Όπως και η Black Friday φέτος, οι προσφορές της Cyber Monday ξεκίνησαν νωρίτερα με την ελπίδα ότι οι αγοραστές θα ανταποκριθούν κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

    Αυτό συμβαίνει μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου, όπου οι λιανοπωλητές παρέχουν προσεκτικές οδηγίες και προειδοποιούν για έναν καταναλωτή ευαίσθητο στις τιμές. Θα είναι, λοιπόν, οι προσφορές αρκετές για να δελεάσουν τους αγοραστές να ανοίξουν το πορτοφόλι τους;

    Πρόβλεψη εορταστικών πωλήσεων της LSEG

    Οι δαπάνες για ολόκληρη την εορταστική περίοδο αναμένεται να αυξηθούν μόνο κατά 1,4% σε σχέση με τα περσινά επίπεδα πωλήσεων. Ο δείκτης LSEG U.S. Retail and Restaurant index αναμένεται να παρουσιάσει αύξηση των εσόδων μόνο κατά 1,4% σε σχέση με τα περσινά επίπεδα του 4ου τριμήνου. Ωστόσο, ο εκτιμώμενος ρυθμός αύξησης των κερδών αναμένεται να αυξηθεί κατά 24,5%, λόγω των χαμηλότερων πιέσεων στο κόστος σε σχέση με πέρυσι.

    Οι μετρήσεις δείχνουν ότι επτά από τους 10 κλάδους που σχετίζονται με τον καταναλωτή έχουν γίνει αρνητικοί. Από τις 205 εταιρείες λιανικής πώλησης που παρακολουθεί η LSEG, ο κλάδος Broadline οδεύει προς τον υψηλότερο ρυθμό αύξησης των κερδών λόγω της δύναμης της Amazon ($AMZN).

    Ακόμα, ο τομέας Hotels, Restaurant & Leisure τα πηγαίνει σταθερά καλά και οδεύει προς τον δεύτερο υψηλότερο ρυθμό αύξησης κερδών το τέταρτο τρίμηνο, καταγράφοντας άνοδο 80,2% σε σχέση με πέρυσι.

    Στην πραγματικότητα, είναι ο τομέας με τις ισχυρότερες επιδόσεις φέτος. Οι επιχειρήσεις αυτές επωφελούνται από το γεγονός ότι οι καταναλωτές αισθάνονται πιο άνετα να ταξιδεύουν, να διαμένουν σε ξενοδοχεία και να τρώνε έξω, μετά από δύο χρόνια παραμονής στο σπίτι λόγω της πανδημίας.

    Διάγραμμα 1: Ο ρυθμός αύξησης των κερδών λιανικού εμπορίου της LSEG — 4ο τρίμηνο 2023

    Άλλος ένας νικητής στον τομέα είναι η Amazon. Ο διαδικτυακός γίγαντας αποτελεί αγαπημένο σημείο για online αγορές, καθώς παρέχει στους αγοραστές ευκολία και εκπτώσεις. Οι αναλυτές που ερωτήθηκαν από την LSEG είναι ήδη αισιόδοξοι για τις επιδόσεις της εταιρείας αυτό το τρίμηνο.

    Η εκτίμηση για τα κέρδη ανά μετοχή της Amazon το 4ο τρίμηνο του 2023 είναι 0,77 δολάρια. Επιπλέον, τα δεδομένα της LSEG StarMine SmartEstimate δείχνουν ότι οι επενδυτές μπορούν να αναμένουν θετικές εκπλήξεις αυτό το τρίμηνο από την Amazon.

    Αυτό το ποσοτικό εργαλείο έχει αποδειχθεί πολύ πολύτιμο και ακριβές για να βοηθήσει στην πρόβλεψη των οικονομικών προσδοκιών κατά τη διάρκεια της περιόδου κερδών.

    Το SmartEstimate είναι ένας σταθμισμένος μέσος όρος των εκτιμήσεων των αναλυτών, με μεγαλύτερη βαρύτητα στις πιο πρόσφατες εκτιμήσεις και στους πιο ακριβείς αναλυτές.

    Οι μελέτες έχουν δείξει ότι όταν η SmartEstimate διαφέρει από την εκτίμηση κατά περισσότερο από 2%, η εταιρεία είναι πιθανό να δημοσιεύσει επακόλουθες εκπλήξεις για τα κέρδη. Αυτή η ποσοστιαία διαφορά αναφέρεται ως προβλεπόμενη έκπληξη (PS%).

    Η Προβλεπόμενη Έκπληξη για την Amazon είναι 5,11%, γεγονός που υποδηλώνει ότι η εταιρεία λιανικής πώλησης είναι πιθανό να ξεπεράσει τις προσδοκίες για τα κέρδη ύψους 0,77 δολαρίων και να δημοσιεύσει μια θετική έκπληξη.

    Στην πραγματικότητα, υπάρχει ένας αναλυτής με πέντε αστέρια και πολύ ακριβή αξιολόγηση που δημοσίευσε μια τολμηρή εκτίμηση, η οποία είναι διαφορετική (σε αυτή την περίπτωση υψηλότερη) από την εκτίμηση των άλλων αναλυτών. Συγκεκριμένα, αναμένει ότι η Amazon θα ανακοινώσει κέρδη ανά μετοχή 1,00 δολάρια, πολύ πάνω από το μέσο όρο.

    Διάγραμμα 2: Οι ισχυρότερες εκτιμήσεις για τις πωλήσεις ίδιων καταστημάτων για την περίοδο των διακοπών — 4ο τρίμηνο 2023

    Εκπτώσεις της Cyber Monday

    Η διείσδυση της έκπτωσης (πόσο από το σύνολο των προϊόντων είναι σε έκπτωση) αυξήθηκε υψηλότερα μέσα στο Σαββατοκύριακο της Cyber Monday σε σχέση με μια εβδομάδα πριν.

    Η διείσδυση των εκπτώσεων αυξήθηκε στο 44% τον Νοέμβριο. Η LSEG το ανακάλυψε αυτό σε συνεργασία με την Centric Market Intelligence, πρώην StyleSage, η οποία αναλύει λιανοπωλητές, εμπορικά σήματα, διαδικτυακές τάσεις και προϊόντα σε όλο τον κόσμο.

    Για τον Νοέμβριο, η διείσδυση των εκπτώσεων είναι 44%, σημαντικά υψηλότερη από τον μέσο όρο του 2023 που είναι 34%, καθώς οι λιανοπωλητές αντιμετωπίζουν έναν πιο επιφυλακτικό καταναλωτή σε σχέση με τις τιμές.

    Διάγραμμα 3: Ηλεκτρονικό λιανικό εμπόριο στις ΗΠΑ: Νοέμβριος 2023: Διείσδυση εκπτώσεων-2019 — Νοέμβριος 2023

    Για τη Cyber Monday, η μέση έκπτωση που προσφέρεται σε αυτό το εμπόρευμα έχει επίσης αυξηθεί ελαφρώς. Το μέσο ποσοστό έκπτωσης αυξήθηκε στο 38,4%, ελαφρώς πάνω από τον μέσο όρο του 2023 που είναι 37,6%.

    Αυτό σημαίνει ότι οι έμποροι λιανικής αυξάνουν την ποσότητα των εμπορευμάτων προς πώληση, αλλά προσπαθούν να ελέγξουν τη μέση έκπτωση, σε ευθυγράμμιση με τα περσινά επίπεδα. Παρόλα αυτά, παραμένουν προσεκτικοί με τα περιθώρια κέρδους.

    Ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορικών κέντρων των ΗΠΑ

    Οι καταναλωτές συνεχίζουν να προτιμούν τις εμπειρίες από τις αγορές προϊόντων. Ως αποτέλεσμα, τα καταστήματα εμπορικών κέντρων των ΗΠΑ έχουν χαμηλότερες επιδόσεις από τον τομέα των εστιατορίων και των ξενοδοχείων.

    Κατά συνέπεια, οι έμποροι λιανικής αυξάνουν τις προσφορές για να προσελκύσουν αγοραστές, εγκαίρως για το Σαββατοκύριακο της Cyber Monday. Το 50% των ηλεκτρονικών εμπορευμάτων για τα εμπορικά κέντρα των ΗΠΑ είναι προς πώληση αυτή την εβδομάδα, σε σχέση με το 45% της BlackFriday.

    Αυτή η διείσδυση των εκπτώσεων είναι επίσης υψηλότερη από ό,τι ήταν φέτος κατά τη διάρκεια της Cyber Monday πέρυσι (45%).

    Διάγραμμα 5: Διείσδυση εκπτώσεων στα εμπορικά καταστήματα των ΗΠΑ: 2016–2023

    Το τρέχον μέσο ποσοστό έκπτωσης στα εμπορικά κέντρα των ΗΠΑ αυξήθηκε σε 19% και είναι υψηλότερο από ένα χρόνο πριν 16%.

    Διάγραμμα 6: Μέση ποσοστιαία έκπτωση στα εμπορικά κέντρα των ΗΠΑ: 2016–2023

    Τομέας πολυκαταστημάτων μεσαίου επιπέδου

    Τα πολυκαταστήματα αύξησαν τις προσφορές τους από μια εβδομάδα πριν, και παραμένουν σταθερά ο τομέας με τις περισσότερες προσφορές όλα αυτά τα χρόνια.

    Για αυτή την Cyber Monday, η διείσδυση των εκπτώσεων αυξήθηκε από 69% την προηγούμενη εβδομάδα σε ένα επιβλητικό 74% αυτή την εβδομάδα, ελαφρώς κάτω από το 77% του 2022.

    Αυτό σημαίνει ότι περισσότερα από τα μισά αποθέματα βρίσκονται σε πώληση. Αυτό είναι εξαιρετικά υψηλό και το ερώτημα είναι για πόσο καιρό ο τομέας αυτός μπορεί να διατηρήσει αυτά τα υψηλά επίπεδα εκπτώσεων, που έρχονται εις βάρος των περιθωρίων κέρδους.

    Διάγραμμα 7: Διείσδυση εκπτώσεων στον τομέα των πολυκαταστημάτων: 2016–2023

    Η μέση έκπτωση είναι σε ευθυγράμμιση με τα υψηλά προπανδημικά επίπεδα και διαμορφώνεται στο 26,0% για το 2023, έναντι του 28% το 2019.

    Διάγραμμα 8: Μέση έκπτωση στον τομέα των πολυκαταστημάτων: 2016–2023

    Ειδικός τομέας

    Ο ειδικός τομέας είναι ο δεύτερος τομέας με τη μεγαλύτερη προώθηση. Πέρυσι, η διείσδυση των εκπτώσεων ανήλθε στο 54% τη Cyber Monday με μέση έκπτωση 22%. Έκτοτε, και οι δύο μέσοι όροι παρέμειναν σταθεροί.

    Διάγραμμα 9: Διείσδυση εκπτώσεων στον ειδικό τομέα: 2016–2023

    Αυτή τη Cyber Monday, το 54% των εμπορευμάτων του τομέα αυτού διατίθεται προς πώληση, με μέση έκπτωση 22%, η οποία εξακολουθεί να είναι υψηλότερη από τα προ-πανδημικά επίπεδα.

    Σε επίπεδο κατηγορίας, οι μέσες εκπτώσεις έχουν αυξηθεί περισσότερο σε διάφορα είδη ένδυσης, όπως σορτς, φορέματα, ολόσωμες φόρμες και ριχτάρια, ακολουθούμενες από πουκάμισα και μπλούζες.

    Διάγραμμα 10: Μέση έκπτωση στον ειδικό τομέα: 2016–2023

    Τομέας Premium

    Οι έμποροι λιανικής πολυτελών αγαθών δεν τείνουν να κάνουν συχνά εκπτώσεις για να διατηρήσουν την αποκλειστικότητα της μάρκας. Παρόλα αυτά, το ποσό των εκπτώσεων μεταξύ της κατηγορίας αυξήθηκε για την Cyber Monday (24%) από μια εβδομάδα πριν (17%).

    Διάγραμμα 11: Διείσδυση εκπτώσεων στον τομέα Premium: 2016–2023

    Το επίπεδο διείσδυσης των εκπτώσεων είναι επί του παρόντος σε ευθυγράμμιση (24%) φέτος με το περσινό (25%). Η μέση έκπτωση είναι 10%, επίσης ίδια με πέρυσι.

    Διάγραμμα 12: Μέση έκπτωση στον τομέα Premium: 2016–2023

    Επίσης, ο τομέας αυτός συνήθως προεξοφλεί λιγότερα είδη με χαμηλότερες μέσες εκπτώσεις σε σχέση με τον κλάδο της ένδυσης και των αξεσουάρ. Η ποσότητα των εμπορευμάτων αυξήθηκε σε σχέση με μια εβδομάδα πριν για την Cyber Monday.

    Φέτος, το 9% των εμπορευμάτων σε αυτόν τον τομέα είναι προς πώληση, με μέση έκπτωση 3%- αυτό εξακολουθεί να είναι σύμφωνο με τη μακροπρόθεσμη μέση έκπτωση. Είναι όμως χαμηλότερο από πέρυσι, όταν η διείσδυση της έκπτωσης ήταν 15% στη Cyber Monday.

    Διάγραμμα 13: Διείσδυση εκπτώσεων στον τομέα της ομορφιάς: 2016–2023

    Περίληψη της Cyber Monday

    Συνοπτικά, οι έμποροι λιανικής αύξησαν τις εκπτώσεις τους νωρίτερα φέτος, και μάλιστα στα υψηλότερα επίπεδα που έχουν παρατηρηθεί το 2023.

    Καθώς οι ημέρες έχουν προχωρήσει από την Black Friday στην Cyber Monday, οι λιανοπωλητές συνεχίζουν να αυξάνουν τόσο την ποσότητα των εμπορευμάτων προς πώληση όσο και τη μέση έκπτωση.

    Ως αποτέλεσμα, ενδέχεται να υπάρξουν πιο δελεαστικές πωλήσεις καθώς ξεκινά η εκδήλωση της Cyber Monday.

    Τα πολυκαταστήματα προσφέρουν τις περισσότερες εκπτώσεις, ακολουθούμενα από τον τομέα των ειδικών καταστημάτων. Εντός της τελευταίας κατηγορίας, τα είδη ένδυσης συνεχίζουν να έχουν τις περισσότερες εκπτώσεις. Από την άλλη πλευρά, οι τομείς premium και ομορφιάς είναι πιο επιλεκτικοί με τις εκπτωτικές τους προσφορές.

    Παρόλα αυτά, η κατηγορία ξενοδοχείων, εστιατορίων και αναψυχής είναι σε καλό δρόμο για να δει ισχυρά κέρδη αυτή την περίοδο των εορτών. Η κατηγορία αυτή εξακολουθεί να έχει καλύτερες επιδόσεις από το λιανικό εμπόριο, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να προτιμούν τις εμπειρίες από τις αγορές σε εμπορικά κέντρα — ακόμη και κατά τη διάρκεια των διακοπών.

    Όσον αφορά τα επιμέρους ονόματα λιανικής, οι καταναλωτές είναι πολύ ευαίσθητοι στις τιμές και κυνηγούν ευκαιρίες.

    Οι διαδικτυακές προσφορές θα τους βοηθήσουν να κάνουν συγκριτικές αγορές, ειδικά κατά τη διάρκεια της Cyber Monday. Τα μεγαλύτερα φαβορί περιλαμβάνουν τα καταστήματα λιανικής πώλησης σε χαμηλές τιμές TJX και Ross Stores, καθώς και εκπτωτικά καταστήματα όπως η Costco και η Walmart.

    Οι πιστοί αγοραστές θα επιστρέψουν στην Abercrombie, και την Lululemon. Ομοίως, οι επαναλαμβανόμενοι αγοραστές των Free People και Anthropologie θα βοηθήσουν τις πωλήσεις της μητρικής τους Urban Outfitters.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα