Σε συνδυασμό με την ημέρα των επενδυτών της, η CVS Health Corporation (CVS) επιβεβαίωσε την Τρίτη τις προβλέψεις της για το 2023 και ξεκίνησε τις προβλέψεις της για το 2024, ενώ παρουσίασε νέα προϊόντα, τα CostVantage και TrueCost, που αποσκοπούν στην απλοποίηση της τιμολόγησης φαρμάκων και της διαχείρισης παροχών φαρμακείου.
Η αλυσίδα φαρμακείων συνεχίζει να αναμένει έσοδα $351,5B-$357,3B και κέρδη ανά μετοχή $8,50-$8,70 για το 2023, έναντι $353,6B και $8,58 των εκτιμήσεων, αντίστοιχα.
Η εταιρεία αναμένει ότι τα έσοδα και τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή για το 2024 θα φθάσουν τουλάχιστον τα $366,0B και $8,50, αντίστοιχα. Η Wall Street προβλέπει ότι η CVS θα ανακοινώσει έσοδα $345,40B και EPS $8,52 το 2024.
Ταυτόχρονα, η CVS (CVS) ανακοίνωσε ότι θα αυξήσει το τριμηνιαίο μέρισμα πληρωτέο την 1η Φεβρουαρίου 2024 κατά περίπου 10% στα 0,665 σεντς από 0,605 σεντς ανά μετοχή. Οι επενδυτές με ημερομηνία καταγραφής την 22 Ιανουαρίου 2023, θα δικαιούνται το νέο μέρισμα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι σχεδιάζει να λανσάρει μια απλούστερη, βασισμένη στο κόστος μέθοδο τιμολόγησης φαρμάκων με την ονομασία CostVantage, μια αλλαγή από τον πολύπλοκο τύπο που χρησιμοποιούσε για την τιμολόγηση των συνταγογραφούμενων φαρμάκων κατά τη διάρκεια των ετών.
Σύμφωνα με το νέο μοντέλο, το δίκτυο φαρμακείων της CVS (CVS), το οποίο αριθμεί περισσότερα από 9.000 άτομα, θα τιμολογεί τα φάρμακα με βάση το ποσό που πληρώνει η εταιρεία για τα φάρμακα, συν ένα περιορισμένο περιθώριο κέρδους και μια κατ’ αποκοπήν αμοιβή για την κάλυψη πρόσθετων υπηρεσιών κατά το χειρισμό και τη χορήγηση των συνταγών. Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σταδιακά, αρχής γενομένης από το 2024, ανέφερε η Wall Street Journal.
Το νέο προϊόν, TrueCost, θα λειτουργεί σε συνδυασμό με το νέο σύστημα πληρωμών των φαρμακείων λιανικής της εταιρείας ως μια νέα επιλογή για τους εργοδότες και άλλους πελάτες. Σύμφωνα με την εταιρεία, θα βασίζεται στο καθαρό κόστος των φαρμάκων, με συγκεκριμένες δομές αμοιβών.
Το νέο μοντέλο τιμολόγησης φαρμάκων της CVS (CVS), που μερικές φορές είναι γνωστό ως μοντέλο “cost plus”, εισήχθη από την εταιρεία Mark Cuban Cost Plus Drug Company πριν από δύο χρόνια.