Τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ συνεχίζουν να βρίσκονται σε πορεία ανάπτυξης, καθώς όλο και περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές τα προτιμούν για τις αγορές τους. Σύμφωνα με την Convert Group, ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ κατά το πρώτο εξάμηνο του 2023 εκτιμάται στα 153 εκατ. ευρώ, ενισχυμένος κατά 15% σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο του 2022. Παράλληλα άξια αναφοράς είναι η αύξηση των παραγγελιών κατά 11%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Αναφορικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2022 οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών ήταν: +32% σε προϊόντα για κατοικίδια, +21% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +13% σε ποτά και αναψυκτικά, +12% σε βρεφικά είδη, +12% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +12% σε φρέσκα τρόφιμα, +11% σε είδη αρτοποιίας, +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, +6% σε συσκευασμένα τρόφιμα, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών κατά 9%.
Τέλος, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, η Τρίτη αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, καθώς το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα.