Τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ συνεχίζουν τη διαρκή ανάπτυξή τους, καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές τα προτιμούν για τις αγορές τους. Σύμφωνα με την Convert Group, ο τζίρος των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ κατά το α’ ενιάμηνο του έτους, κατέγραψε αύξηση 15%, αγγίζοντας τα 220 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής. Παράλληλα, αύξηση της τάξης του 9% σημείωσαν και οι παραγγελίες, συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Σημειώνεται πως ο τζίρος που κατέγραψε η Convert Group, δεν προσμετρά Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market. Το ίδιο ισχύει και για όσους συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery όπως το Box και το Instashop.
Συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών ήταν +30% σε προϊόντα για κατοικίδια, +18% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, +14% σε ποτά και αναψυκτικά, +14% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +11% σε φρέσκα τρόφιμα, +10% σε βρεφικά είδη, +9% σε είδη αρτοποιίας, +8% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών κατά 12%.