20.1 C
Athens
Sunday, May 19, 2024
More

    Coffee Berry: Τρέχει με ισχυρή ανάπτυξη και το 2023 και επεκτείνεται σε νέες αγορές

    Με διψήφια αύξηση πωλήσεων κινήθηκε για την αλυσίδα καφέ Coffee Berry, που συνεχίζει την ανάπτυξή της έχοντας πλέον ξεπεράσει τα 200 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Αίγυπτο. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο FOODReporter, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Coffee Berry, Χάρης Γρυπάρης, ανέφερε πως οι συγκρίσιμες πωλήσεις του 2022 ήταν αυξημένες κατά 17-18% σε σχέση με το 2021, αν και τα αυξημένα κοστολόγια, κυρίως λόγω της ενεργειακής κρίσης, οδήγησαν σε μείωση της κερδοφορίας EBITDA.Ο τζίρος των καταστημάτων δεν προέρχεται μόνο από τον καφέ, αλλά και από τα σνακ και τα άλλα προϊόντα της αλυσίδας. «Αντιλαμβάνεστε ότι παρόλο που ο καφές αποτελεί το κύριο προϊόν πώλησης των καταστημάτων μας με εμφανώς το μεγαλύτερο ποσοστό στο προϊοντικό μας μείγμα, όλα μας τα προϊόντα είναι εξίσου σημαντικά για να αναπτύξουμε σταθερές σχέσεις με τον καταναλωτή (loyalty)», σύμφωνα με τον κ. Γρυπάρη. Προκειμένου να εξασφαλίσει την περαιτέρω υγιή ανάπτυξή της, η εταιρεία δρομολογεί επενδύσεις, με σημαντικότερη αυτή στο Κορωπί, ύψους τουλάχιστον 8-10 εκατομμυρίων ευρώ. Πρόκειται για τη μονάδα επεξεργασίας της Coffee Berry, η οποία βάσει του σχεδιασμού της εταιρείας θα επεκταθεί με νέα μηχανήματα και νέες γραμμές παραγωγής, μία επένδυση που αναμένεται να ολοκληρωθεί σε ορίζοντα – 18 μηνών.

    Στόχος το άνοιγμα 40 νέων καταστημάτων κάθε χρόνο

    Παράλληλα, νέα καταστήματα Coffee Berry συνεχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους σε κάθε γωνιά της Ελλάδας – κατά μέσο όρο, κάθε χρόνο η αλυσίδα ανοίγει περίπου 40 νέα καταστήματα στη χώρα μας. Όπως ανέφερε ο κ. Γρυπάρης, η εταιρεία είναι πιο δυνατή στα νότια προάστια της Αττικής ωστόσο η παρουσία της στα βόρεια προάστια, ενισχύεται περαιτέρω αυτό τον καιρό ενώ στρέφει το βλέμμα της και στη νησιωτική Ελλάδα, όπου υπάρχουν προτάσεις για άνοιγμα νέων καταστημάτων και εξετάζονται από τη διοίκηση τα νησιά με έντονο τουρισμό, έτσι ώστε να διασφαλιστεί ότι τα νέα καταστήματα θα είναι βιώσιμα.Όσον αφορά στις αγορές του εξωτερικού, μετά από την Κύπρο και την Αίγυπτο, η Coffee Berry σχεδιάζει να ανοίξει και άλλες τέσσερις αγορές, με απώτερο στόχο να μπει και στην τεράστια αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών. Ειδικά στην Κύπρο, η επιτυχία των Coffee Berry είναι αξιοσημείωτη, καθώς μετρά περίπου 80 καταστήματα στη Μεγαλόνησο, όχι πολύ πίσω από τα 125 καταστήματα της αλυσίδας στην Ελλάδα.

    Ισχυρή ανάπτυξη και το 2023

    Η λογική της Coffee Berry στηρίζεται στο μοντέλο του franchise – είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις ένα από τα καταστήματα της αλυσίδας είναι εταιρικό. Παρόλα αυτά η εταιρεία είναι αρκετά αυστηρή με τις προδιαγραφές, θέτοντας ως προτεραιότητα να ταιριάζει ο υποψήφιος με τη φιλοσοφία της Coffee Berry. Η ποιότητα των προϊόντων της, η καλαισθησία των χώρων της, καθώς και η ευεξία των καταναλωτών είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της μάρκας. Πάνω στον τρίτο πυλώνα, αυτόν της ευεξίας, βασίζεται και το επόμενο λανσάρισμα της Coffee Berry, που θα είναι ιδιαίτεροι φυσικοί χυμοί και θα απευθύνονται κυρίως σε όσους επιδιώκουν να έχουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Για το 2023, σύμφωνα με τον κ. Γρυπάρη, η ανάπτυξη των πωλήσεων, αναμένεται να είναι αντίστοιχη με την περυσινή, να κινηθεί δηλαδή σε επίπεδα ανάπτυξης μεταξύ 15% και 20%, προερχόμενη τόσο από οργανικές πωλήσεις, όσο και από το άνοιγμα νέων καταστημάτων. Όσο για το αν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος στόχος για την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων της αλυσίδας, ο ίδιος αναφέρει: «Στόχος μας ήταν πάντα και παραμένει να μπορέσουμε να προσφέρουμε τα προϊόντα μας σε κάθε γωνιά, με τον τρόπο που θέλουμε να τα προσφέρουμε, δηλαδή βασιζόμενοι στο τρίπτυχο της ποιότητας του προϊόντος, της καλαισθησίας του καταστήματος και του καλού service».

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα