12.9 C
Athens
Friday, December 20, 2024
More

    Coca-Cola Τρία Έψιλον: Ισχυρή ανάπτυξη και νέες επενδύσεις το 2025

    Η Coca-Cola Τρία Έψιλον προγραμματίζει νέες επενδύσεις για το 2025, οι οποίες θα οριστικοποιηθούν τον Ιανουάριο και αναμένεται να ξεπεράσουν το ποσό των 65 εκατ. ευρώ που επενδύθηκε τη φετινή χρονιά.

    Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε εχθές στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης ο νέος γενικός διευθυντής Svetoslav Atanasov, οι επενδύσεις θα κατευθυνθούν κυρίως σε υποδομές και παραγωγή. «Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε. Φέτος συνεχίζουμε ανοδικά και φιλοδοξούμε να διατηρήσουμε τη θετική τροχιά» σημείωσε ο ίδιος και εστίασε στη σημασία της ελληνικής αγοράς για τη μητρική εταιρεία υπογραμμίζοντας ότι η Coca Cola Τρία Έψιλον έχει αναδειχθεί για το 2023 ως ο κορυφαίος συνεργάτης εμφιάλωσης του ομίλου παγκοσμίως.

    Από την πλευρά του ο Σταύρος Μουρελάτος, γενικός διευθυντής Coca-Cola Ελλάς για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα έκανε λόγο για ένα πολύ καλό momentum για την εταιρεία τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς και σημείωσε ότι στόχος είναι η θετική τροχιά ανάπτυξης σε μια χώρα που βελτιώνεται σταθερά με ρυθμούς ανάπτυξης ταχύτερους από το μέσο όρο της ΕΕ.

    Για την πορεία του 2024, και ενόψει της περιόδου υψηλής ζήτησης των Χριστουγέννων, η διοίκηση της Coca-Cola HBC εκτιμά ότι η θετική τάση που καταγράφηκε κατά το εννεάμηνο θα συνεχιστεί.

    Κατά το εννεάμηνο, ο όμιλος παρουσίασε αύξηση καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση κατά 13,7% και αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 4%. Αυτές οι επιδόσεις αποδίδονται κυρίως στις κατηγορίες στρατηγικής προτεραιότητας: τα ανθρακούχα αναψυκτικά κατέγραψαν αύξηση 3,9%, τα ενεργειακά ποτά 28%, και ο καφές σημείωσε εντυπωσιακή αύξηση 35,6%.

    Στην ελληνική αγορά, οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν σε μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό, χάρη στην επιτυχημένη στρατηγική που εφαρμόστηκε κατά τη θερινή περίοδο. Τα ανθρακούχα αναψυκτικά κατέγραψαν παρόμοια αύξηση, με την Coke Zero και τη Sprite να συμβάλλουν σημαντικά. Ο καφές παρουσίασε ισχυρή διψήφια αύξηση, ενώ τα μη ανθρακούχα αναψυκτικά σημείωσαν μεσαία μονοψήφια ανάπτυξη, κυρίως λόγω της καλής απόδοσης των προϊόντων νερού και χυμών.

    Αναφορικά με τις προκλήσεις της νέας χρονιάς ο κ. Atanasov εστίασε στις αυξήσεις τιμών στις πρώτες ύλες – όπως ο καφές, το κακάο, το πορτοκάλι – που έχουν οδηγήσει ήδη σε ανατιμήσεις σημειώνοντας ότι η εταιρεία απορροφά σημαντικό μέρος του επιπλέον κόστους προκειμένου να συνεχίσει να προσφέρει στους καταναλωτές προσιτές τιμές.

    Ερωτηθείς σχετικά με τα μέτρα της κυβέρνησης για την καταπολέμηση της ακρίβειας (πλαφόν μεικτό κέρδος, περιορισμός στις προσφορές) ο Svetoslav Atanasov σημείωσε ότι «τα μέτρα αποτελούν ένα δεδομένο που καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε και μέσα σε αυτό το περιβάλλον συνεχίζουμε να λειτουργούμε. Παρά τους περιορισμούς καταφέραμε να εξελιχθούμε και να συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας».

    Ο νέος επικεφαλής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, έχοντας ως στόχο να ηγηθεί της πορείας ανάπτυξης της εταιρείας βασιζόμενος στους πυλώνες που έφεραν τη σημερινή ανάπτυξη, όπως η καινοτομία σε όλες τις κατηγορίες που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, προανήγγειλε νέα λανσαρίσματα εστιάζοντας στην ικανοποίηση των πελατών. Σημειώνεται ότι πέρυσι επανατοποθετήθηκε στην αγορά με νέα εικόνα η Sprite με αιχμή τα προϊόντα “Zero”.

     

     

    Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα