Η πιο πρόσφατη έκθεση της Interbrand με τίτλο “Best Global Brands” περιλαμβάνει μια σειρά από κορυφαίες μάρκες καταναλωτικών αγαθών. Στην παρούσα έκδοση, η Apple καταλαμβάνει την πρώτη θέση με μια εκτιμώμενη αξία της μάρκας που ανέρχεται σε $502,7 δισεκατομμύρια.
Όσον αφορά τον τομέα των γρήγορων καταναλωτικών αγαθών (FMCG), η Coca-Cola ξεχωρίζει με τις εξαιρετικές της επιδόσεις. Συγκεκριμένα βρίσκεται στην 8η θέση στην κατάταξη με μια αξία μάρκας που ανέρχεται σε $58 δισ., παρουσιάζοντας αύξηση 1% σε ετήσια βάση.
Αναφερόμενος στους λόγους που οδηγούν σε υπεραπόδοση κάποια brands παρά τις πιέσεις, ο Manfredi Ricca, Global Chief Strategy Officer της Interbrand τόνισε πως το εμπορικό σήμερα είναι το μοναδικό περιουσιακό στοιχείο που δεν μπορεί να αναπαραχθεί. Στη συνέχεια σημείωσε πως η Coca-Cola έχει πρωτοστατήσει στον καθορισμό ταυτοτήτων, όπως η εικόνα του κόκκινου Άγιου Βασίλη, από πολύ νωρίς.