21.3 C
Athens
Thursday, November 21, 2024
More

    Coca-Cola HBC: Σημαντική αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις στο γ’ τρίμηνο

    Η Coca-Cola HBC AG κατέγραψε ένα ακόμη τρίμηνο ισχυρής οργανικής αύξησης στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις, λόγω της στοχευμένης υλοποίησης στρατηγικών στην αγορά κατά τη θερινή περίοδο.

    Αναλυτικότερα:

    • Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν οργανικά κατά 13,9% το τρίτο τρίμηνο και κατά 13,7% συνολικά για τους πρώτους εννέα μήνες του έτους.
    • Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 4,0% οργανικά, με όλους τους τομείς δραστηριότητας να συνεισφέρουν, κυρίως χάρη στα προϊόντα στρατηγικής προτεραιότητας: τα ανθρακούχα αναψυκτικά αυξήθηκαν κατά 3,9%, τα ενεργειακά ποτά κατά 28,0% και ο καφές κατά 35,6%.
    • Υπήρξε αύξηση 9,5% στα οργανικά έσοδα ανά κιβώτιο, μέσω στοχευμένων πρωτοβουλιών για αύξηση εσόδων.
    • Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις, σε δημοσιευμένη βάση, αυξήθηκαν κατά 8,9%, παρά τις αρνητικές συναλλαγματικές επιδράσεις σε αναδυόμενες αγορές.
    • Καταγράφηκε αύξηση του μεριδίου αγοράς σε αξία για τα έτοιμα προς κατανάλωση μη αλκοολούχα ποτά και τα ανθρακούχα αναψυκτικά.
    • Γενική άνοδος των οργανικών καθαρών εσόδων, με αύξηση όγκου πωλήσεων και εσόδων ανά κιβώτιο σε όλους τους τομείς δραστηριότητας, παρά τις διαφοροποιήσεις στις συνθήκες των αγορών.
    • Στις ανεπτυγμένες αγορές σημειώθηκε αύξηση 3,0% στα οργανικά καθαρά έσοδα, με άνοδο του όγκου πωλήσεων παρά τις ποικίλες συνθήκες στο καταναλωτικό περιβάλλον.
    • Στις αναπτυσσόμενες αγορές, τα καθαρά οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 12,6%, κυρίως λόγω ανόδου στα έσοδα ανά κιβώτιο και καλών επιδόσεων στον όγκο πωλήσεων.

    Στις αναδυόμενες αγορές, τα καθαρά οργανικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 24,1%, κυρίως λόγω της ενίσχυσης των εσόδων ανά κιβώτιο και της καλής αύξησης των πωλήσεων, παρά τις δυσμενείς συνθήκες σε αρκετές αγορές.

    Η Coca-Cola HBC συνεχίζει να επενδύει στο ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, αξιοποιώντας τις εξειδικευμένες δυνατότητές της.

    Σημαντική επιτυχία είχε η συνεργασία με την The Coca-Cola Company κατά τη θερινή περίοδο, με μουσικές και αθλητικές εκδηλώσεις που εστίασαν στην κατανάλωση εκτός σπιτιού.

    Οι καινοτομίες παρέμειναν ελκυστικές για νέους πελάτες, με την υποστήριξη προωθητικών ενεργειών όπως οι συνεργασίες με τη Marvel και η κυκλοφορία της Fanta Beetlejuice και των νέων γεύσεων Coke Creations σε συγκεκριμένες αγορές.

    Επιχειρηματικές προοπτικές

    Η εταιρεία σημείωσε ισχυρή απόδοση κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, παρά τις ποικίλες καταναλωτικές συνθήκες στις διάφορες αγορές της.

    Η Coca-Cola HBC προβλέπει ότι οι μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις θα συνεχιστούν. Ωστόσο, παραμένει αισιόδοξη για το χαρτοφυλάκιο 24/7 προϊόντων της, τις εξειδικευμένες δυνατότητές της και τις αναπτυξιακές ευκαιρίες στις αγορές όπου δραστηριοποιείται.

    Αναπροσαρμόζει τις οικονομικές προβλέψεις για το 2024 ως εξής:

    • αναμένεται αύξηση των καθαρών οργανικών εσόδων από πωλήσεις στο εύρος 11%-13% (έναντι της προηγούμενης πρόβλεψης για 8%-12%),
    • προβλέπεται μικρή αύξηση του κόστους πωληθέντων ανά κιβώτιο (σε συγκρίσιμη βάση) σε χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό (προηγουμένως χαμηλό έως μεσαίο μονοψήφιο), επηρεασμένο από τον πληθωρισμό, τις συναλλαγματικές διαφορές και τις διαφορές μετατροπής στο νόμισμα αναφοράς του Ομίλου,
    • αναμένεται αύξηση των οργανικών λειτουργικών κερδών κατά 10%-12% (προηγουμένως στο εύρος 7%-12%).

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα