Tα 12 δισεκατομμύρια δολάρια άγγιξε ο τζίρος της The Coca-Cola Company στο τρίτο τρίμηνο του 2023, καταγράφοντας αύξηση 8% σε ετήσια βάση (+11% οι οργανικές πωλήσεις), παρότι η αύξηση του όγκου πωλήσεων ήταν πολύ μικρότερη (μόλις 2%), προερχόμενη κυρίως από τις αγορές της Λατινικής Αμερικής, την ώρα που σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική οι όγκοι υποχώρησαν οριακά κατά 1%.
Μία μείωση που αποδίδεται εν μέρει και στην αποχώρηση της Coca-Cola από την αγορά της Ρωσίας. Πάντως, είναι αξιοσημείωτο ότι όλες οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η Coca-Cola, από τα αναψυκτικά και τους χυμούς μέχρι τον καφέ και τα plant-based ροφήματα, πέτυχαν αύξηση του όγκου πωλήσεών τους, έστω και μικρή (μεταξύ 1% και 2%).
Στα 3,09 δισ. δολάρια τα καθαρά κέρδη του ομίλου
Τα καθαρά κέρδη του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 3,09 δισεκατομμύρια δολάρια, έναντι 2,83 δισ. έναν χρόνο νωρίτερα.
Η The Coca-Cola Company αναφέρει στις τριμηνιαίες οικονομικές καταστάσεις της ότι στη διάρκεια του γ’ τριμήνου 2023 κέρδισε μερίδιο αγοράς παγκοσμίως στην κατηγορία των μη αλκοολούχων RTD αναψυκτικών, ενισχύοντας τα μερίδιά της σε χώρες όπως η Τουρκία, η Γαλλία και η Ινδία.
Για το σύνολο του 2023, ο όμιλος αναμένει πλέον αύξηση τζίρου 10-11%, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για +8-9%, και αύξηση κερδών κατά 7-8%, έναντι προηγούμενης εκτίμησης για +5-6%.
Πηγή: Foodreporter