19.8 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Coca-Cola 3E: 44 εκατ. ευρώ τα καθαρά κέρδη το 2023

    Κατά 6,12% αυξήθηκε ο όγκος πωλήσεων της Coca-Cola 3E το 2023, περίπου στα 120 εκατομμύρια κιβώτια, χάρη στην ισχυρή υλοποίηση της στρατηγικής του ομίλου στην αγορά κατά τη διάρκεια όλων των σημαντικών εμπορικών περιόδων, με διευρυμένη τουριστική περίοδο.

    Η κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών κατέγραψε αύξηση κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό κυρίως λόγω της Coke Zero, της Fanta και των ανθρακούχων αναψυκτικών για ενήλικες, ενώ τα ποτά ενέργειας αυξήθηκαν κατά περίπου 15%. Τέλος, η κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών σημείωσε αύξηση υψηλού μονοψήφιου ποσοστού.

    Σε επίπεδο τζίρου, η αύξηση ήταν της τάξης του 16,72%, αγγίζοντας τα €670 εκατ., ενώ η καθαρή κερδοφορία της εταιρείας ενισχύθηκε σε ποσοστό 65% σε σχέση με το 2022, προσεγγίζοντας τα €44 εκατ.

    Επίσης οι κεφαλαιουχικές δαπάνες της Coca-Cola 3E κατά την περυσινή χρήση διαμορφώθηκαν σε €29,5 εκατ. από €26,6 εκατ. το 2022.

    Αμετάβλητη η στρατηγική

    Σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην ετήσια οικονομική έκθεση της εταιρείας, το 2024 η διοίκηση διατηρεί αμετάβλητες τις στρατηγικές της προτεραιότητες για ενδυνάμωση του επιχειρηματικού της μοντέλου.

    Ειδικότερα όπως αναφέρεται, «παραμένουμε προσηλωμένοι στη στρατηγική μας για ανάπτυξη και δημιουργία αξίας για την αγορά, προκειμένου να διαθέτουμε στους καταναλωτές και πελάτες μας το κατάλληλο προϊόν, στην κατάλληλη συσκευασία, στην κατάλληλη τιμή, για το κατάλληλο κανάλι διανομής σε κάθε ευκαιρία κατανάλωσης. Η στρατηγική αυτή, μας επιτρέπει να βρίσκουμε τη χρυσή τομή ανάμεσα στον προσδιορισμό των τιμών μας, τη βελτίωση του μίγματος συσκευασίας, τις συνέργειες με πελάτες μας εντός του διευρυμένου χαρτοφυλακίου μας και τη δυνατότητα να παραμένουν προσιτά τα προϊόντα μας έτσι ώστε να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των καταναλωτών μας».

    AB InBev & Three Cents

    Παράλληλα, συνεχίζει να δίνει βάρος στην αυστηρή διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης, καθώς και να σχεδιάζει και να επενδύει ενισχύοντας τις στρατηγικές κατηγορίες και κανάλια και βελτιώνοντας τη λειτουργική της αποδοτικότητα, με έμφαση στη δημιουργία καθαρών ταμειακών ροών προκειμένου να δημιουργεί αξία για τους μετόχους της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι από 1η Ιανουαρίου 2023 η εταιρεία έχει εισέλθει στην κατηγορία της μπύρας. Μέσα από μία αποκλειστική, μακροπρόθεσμη συμφωνία με την AB InBev, τη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο με ορισμένα από τα πιο δημοφιλή σήματα μπύρας, όπως Corona, Stella Artois και Bud. Η συνεργασία περιλαμβάνει πωλήσεις, διανομή, trade marketing και ενεργοποίηση της αγοράς για ορισμένα από τα πιο δημοφιλή εμπορικά σήματα που ανήκουν στην AB InBev. Μαζί με την AB InBev και με ένα ισχυρό και απολύτως αλληλοσυμπληρούμενο χαρτοφυλάκιο κορυφαίων εμπορικών σημάτων, η εταιρεία καλύπτει ακόμα περισσότερες περιστάσεις κατανάλωσης. Επίσης, από το Μάρτιο του 2023, η εταιρεία ενίσχυσε το χαρτοφυλάκιο των ανθρακούχων ποτών για ενήλικες με την εμπορία των προϊόντων Three Cents.

    Η πορεία στο α’ τρίμηνο

    Σε ό,τι αφορά τη φετινή πορεία της εταιρείας, στο α’ τρίμηνο του 2024, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό, παρά την υψηλή συγκριτική βάση.

    Ο όγκος πωλήσεων των ανθρακούχων αναψυκτικών παρέμεινε στα ίδια επίπεδα, με θετικές επιδόσεις από την Coke Zero και τα ανθρακούχα αναψυκτικά για ενήλικες.

    Στην κατηγορία των ποτών ενέργειας σημειώθηκε χαμηλή μονοψήφια αύξηση, ενώ στην κατηγορία των μη ανθρακούχων αναψυκτικών σημειώθηκε υψηλή μονοψήφια αύξηση, κυρίως χάρη στη χαμηλή διψήφια αύξηση στα εμφιαλωμένα νερά.

    Ο CEO της εταιρείας, Zoran Bogdanovic, στο call conference με τους αναλυτές, είχε υπογραμμίσει τη μεγάλη συμβολή της ελληνικής αλλά και της ιταλικής αγοράς, στη σημαντική ανάπτυξη του out-of-home καναλιού στις αναπτυγμένες αγορές, καθώς το at-home κανάλι στην περιοχή παρέμεινε σταθερό.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα