Το επιτελείο του ΥΠΑΝΕΠ δεν κλείνει ποτέ όπως η υπόλοιπη αγορά. Μέρα και νύχτα προσπαθεί να βρεί τρόπο και ασφαλή σχέδιο για την επανέναρξη της αγοράς χωρίς προβλήματα.
Κάποιο που φαίνεται να είναι ως πρώτη επιλογή στο τραπέζι των προτάσεων είναι αυτό που οι καταναλωτές θα κλείνουν ραντεβού για να μπουν στο κατάστημα και να δοκιμάσουν ή να ελέγξουν το προϊόν που θέλουν να αγοράσουν για αυτό και η ονομασία στη σκέψη του click in shop . Χωρίς απαραίτητα να διακοπεί η λειτουργία του πρώτου πλάνου που είναι ήδη σε εφαρμογή δηλαδή του click away.
Μέχρι η ασφάλεια να αποκατασταθεί και η αγορά να ξεκινήσει κανονικά θα ήταν εύλογο το ερώτημα γιατί δεν ξεκινάει ακόμα και με αυτό τον τρόπο για να δώσει και μια αίσθηση ανάσας στην οικονομική κρίση των εμπόρων. Όλοι θέλουν να δούνε, να επιτραπεί στα καταστήματα να υποδέχονται έναν έστω, μικρό αριθμό καταναλωτών στο εσωτερικό τους, ο οποίος και πάλι θα εξαρτάται απ’ τα τετραγωνικά μέτρα του καταστήματος. Με αυτό τον τρόπο θα μπορούσε να βοηθήσει εκείνο το τμήμα της αγοράς, όπως π.χ. τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης που έχουν μειονέκτημα με τη διαδικασία του δες το και αγόρασε αφού ο καταναλωτής χρειάζεται να δοκιμάσει για να αγοράσει.