Έντονο ενδιαφέρον παρατηρήθηκε για τα καινούρια καπάκια της Coca-Cola. Οι καταναλωτές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Οι μεν υποστηρίζουν πως δεν διαθέτουν καμία χρηστικότητα και δεν διστάζουν να εκφράσουν τον εκνευρισμό τους, και οι δε, θεωρούν πως δεν είναι δα και μεγάλο το τίμημα για ένα πιο καθαρό περιβάλλον. Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που βρίσκονται κάπου στη μέση αποφεύγοντας να λάβουν ξεκάθαρη θέση. Το βέβαιο είναι πως κανείς δεν έμεινε αδιάφορος σε αυτό το νέο εγχείρημα της Coca-Cola.
Το συγκεκριμένο θέμα φαίνεται πως απασχολεί αρκετό καιρό τους καταναλωτές, ήδη από το λανσάρισμα κιόλας των καπακιών στην αγορά, στο τέλος του προηγούμενου έτους. Η κίνηση ήταν μέρος ενός συνολικού προγράμματος που ακολουθεί η εταιρία προκειμένου να μειώσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και να ενισχύσει την ανακύκλωση. Τα νέα προσαρτημένα καπάκια είναι μεν μια λύση, ωστόσο οι καταναλωτές δεν έχουν σταματήσει να εκφράζουν τη δυσαρέσκεια τους ως προς τη χρηστικότητα.
Mέσα από τις αντιδράσεις μπορούμε να κατανοήσουμε τη θέση των αναγνωστών που είναι συνάμα και καταναλωτές, και να μας δώσουν μια εικόνα για το που κατατάσσεται η αγορά, σε μικρότερη κλίμακα. Το 50% των αντιδράσεων δεν επικροτούν την κίνηση αυτή και τη θεωρούν περιττό “κακό”, το 39% τάσσονται υπέρ και φαίνεται να κάνουν στην άκρη το προσωπικό όφελος για το συλλογικό, ενώ το 11% παραμένουν ουδέτεροι.
Το σίγουρο πάντως είναι, πως δεν τα πάμε και τόσο καλά σαν χώρα στο θέμα της προστασίας του περιβάλλοντος. Σύμφωνα με την Eurostat για το 2021 η Ελλάδα βρίσκεται στις χαμηλότερες θέσεις των χωρών της Ευρώπης στο θέμα της ανακύκλωσης, με το ποσοστό κυκλικότητάς της να βρίσκεται κάτω από το 3%, ενώ μία θέση χαμηλότερα βρίσκεται η Κύπρος.