Μετά την επιτυχημένη παρουσία της στην περσινή έκθεση SIAL του Παρισίου, από την οποία προέκυψαν νέες συνεργασίες και εξαγωγές σε χώρες όπως η Τσεχία, η Ισπανία και η Ρουμανία, η CAFETEX δίνει φέτος το «παρών» στην έκθεση Anuga με στόχο να διευρύνει το πεδίο της εξαγωγικής της δραστηριότητας σε νέες αγορές. Μίας εξαγωγικής δραστηριότητας που είναι σχετικά πρόσφατη για την εταιρεία, καθώς πέραν της συνεργασίας που έχει στην Κύπρο, ουσιαστικά ξεκίνησε τα δύο τελευταία χρόνια. Άλλωστε, μετά την εξαγορά της αγγλικής εταιρείας Beanies, η CAFETEX έχει αποκτήσει περαιτέρω πρόσβαση στη διεθνή αγορά, δεδομένου ότι το υφιστάμενο δίκτυο εξαγωγών της Beanies περιλαμβάνει συνεργασίες με αντιπροσώπους σε περισσότερες από 35 χώρες.
Ήδη, σε συνδυασμό με την Beanies, το portfolio της CAFETEX αυξήθηκε με νέους κωδικούς, εμπλουτίστηκε με νέα είδη καφέ και αναπτύσσεται με δύο ξεχωριστές μάρκες, την Coffeeway και την Beanies. Με αυτό το διευρυμένο προϊοντικό portfolio, στόχος της εταιρείας είναι κατ’ αρχήν να ενισχύσει τις υφιστάμενες συνεργασίες στο εξωτερικό και παράλληλα να δημιουργήσει νέες, προσφέροντας προϊόντα που εξυπηρετούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανά χώρα καταναλωτικές συνήθειες στον καφέ.
Επιπλέον, στοχεύει να τοποθετήσει τα προϊόντα της premium μάρκας Coffeeway στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, αξιοποιώντας τις συνεργασίες της Beanies με μεγάλες αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου της Βρετανίας.
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο ενίσχυσης της εξωστρέφειας της εταιρείας, η CAFETEX, συμμετέχει από κοινού με την Beanies σε πλήθος εκθέσεων στο εξωτερικό. Ενδεικτικό της επένδυσής της σε trade shows είναι και το γεγονός ότι η συμμετοχή της στη φετινή Anuga γίνεται με κατασκευή δικού της περιπτέρου, όπου δυνητικοί συνεργάτες από όλον τον κόσμο θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων αρωματικού καφέ και να ενημερωθούν για τα καινοτόμα προϊόντα που προσφέρει η CAFETΕΧ, όπως τα ατομικά φακελάκια καφέ (coffeebags) και τις οικιακά κομποστοποιήσιμες κάψουλες espresso.
Νέα λανσαρίσματα στην ελληνική αγορά
Επιπροσθέτως, η εταιρεία επενδύει σε νέα συστήματα και ψηφιακές τεχνολογίες, ώστε να εκμεταλλευτεί τη δυνατότητα να διαθέτει τα προϊόντα της απευθείας στους καταναλωτές, σε διάφορες χώρες.
Οι επενδύσεις
Παράλληλα, υλοποιεί επενδύσεις στα δύο εργοστάσια του ομίλου CAFETEX, με στόχο την αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας (πάνω από 3.000 τόνοι ετησίως), ώστε να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες των αγορών του εξωτερικού. Ταυτόχρονα με τις αγορές του εξωτερικού, συνεχίζει τη διαρκή ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά με το λανσάρισμα νέων προϊόντων καφέ, στο αμέσως επόμενο διάστημα.
Πηγή: Foodreporter