Η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, BYD, αναμένει ότι οι εξαγωγές της θα αποτελούν σχεδόν το 50% των συνολικών της πωλήσεων στο μέλλον. Αυτό υποδηλώνει ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να επενδύει σε διεθνείς παραγωγικούς κόμβους για να αποφύγει τις αυστηρές δασμολογικές επιβαρύνσεις.
«Η υπερπόντια αγορά μας θα αντιπροσωπεύει ένα σχετικά μεγάλο ποσοστό των παγκόσμιων πωλήσεών μας στο μέλλον», υποστήριξε η εκτελεστική αντιπρόεδρος Στέλλα Λι (Stella Li) σε συνέντευξή της στα κεντρικά γραφεία της BYD στη Σενζέν.
Παρά το γεγονός ότι η Λι δεν προσδιόρισε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την επίτευξη του στόχου των παγκόσμιων πωλήσεων, αυτό θα απαιτήσει σημαντική αύξηση στην παραγωγή και τις παραδόσεις, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η BYD είναι σε καλό δρόμο για να φτάσει τις 500.000 εξαγωγές φέτος, έχοντας ήδη πραγματοποιήσει 270.000 πωλήσεις στους πρώτους επτά μήνες, ποσό που αντιπροσωπεύει περίπου το 14% του συνολικού αριθμού των πωλήσεών της.
Η BYD έχει θέσει στόχο να πουλήσει περίπου 3,6 εκατομμύρια πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα το 2024, επικεντρωμένη κυρίως στην εγχώρια αγορά της Κίνας.
Για να επιτύχει τον παγκόσμιο στόχο της, η BYD επενδύει δισεκατομμύρια δολάρια στην ανάπτυξη παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ευρώπη, την Ασία και τη Νότια Αμερική. Αυτό έχει στόχο να εξυπηρετήσει τις τοπικές αγορές και να αποφύγει τους εμπορικούς φραγμούς που επιβάλλονται στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα.
Αξίζει να αναφερθεί πως νωρίτερα αυτό το μήνα, η Ευρωπαϊκή Ένωση επέβαλε επιπλέον δασμό 17% στα αυτοκίνητα της BYD, ενώ ο Καναδάς και οι ΗΠΑ έχουν επιβάλει δασμούς 100% στα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα. Οι χώρες αυτές κατηγορούν την Κίνα για εμπορική αδικία, υποστηρίζοντας ότι επιδοτεί την αυτοκινητοβιομηχανία της για να δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό.