Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Burberry, Joshua Schulman, παρουσίασε μια στρατηγική αποκατάστασης για το βρετανικό πολυτελές brand, καθώς οι πωλήσεις συνεχίζουν να μειώνονται και η εταιρεία ανακοίνωσε ζημίες για το πρώτο εξάμηνο του οικονομικού έτους.
Η Burberry αποφάσισε να αναστείλει το μέρισμά της για το 2025 και γνωστοποίησε ένα πρόγραμμα εξοικονόμησης κόστους ύψους 40 εκατ. λιρών (51 εκατ. δολάρια).
Όσον αφορά το πρώτο εξάμηνο, η εταιρεία ανέφερε προσαρμοσμένες λειτουργικές ζημίες ύψους 41 εκατ. λιρών και δήλωσε ότι είναι ακόμη “νωρίς” για να προβλέψει αν θα καταφέρει να πετύχει κέρδη για το υπόλοιπο του έτους, ιδιαίτερα με την έλευση της κρίσιμης εορταστικής περιόδου.
Οι πωλήσεις της Burberry στο δεύτερο τρίμηνο, που έληξε στις 28 Σεπτεμβρίου, υποχώρησαν με τον ίδιο ρυθμό όπως και στο πρώτο, με τα έσοδα για το πρώτο εξάμηνο να παρουσιάζουν πτώση 20%.
“Προχωράμε γρήγορα για να διορθώσουμε την πορεία μας, να σταθεροποιήσουμε την επιχείρηση και να επαναφέρουμε την Burberry σε έναν δρόμο βιώσιμης, κερδοφόρας ανάπτυξης”, δήλωσε ο Schulman.