Ο Όμιλος Burberry κατέγραψε μία αρκετά σημαντική αύξηση στις πωλήσεις κατά το πρώτο τρίμηνο της τάξεως του 18%. Αυτό οφείλεται κυρίως στην ισχυρή ανάκαμψη στην αγορά της ηπειρωτικής Κίνας.
Όπως ανακοίνωσε η βρετανική εταιρεία προϊόντων πολυτελείας, τα έσοδα λιανικής αυξήθηκαν σε 589 εκατομμύρια λίρες (773,8 εκατομμύρια δολάρια) για το τρίμηνο που έληξε την 1η Ιουλίου από 505 εκατομμύρια λίρες την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Παράλληλα οι συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων αυξήθηκαν κατά 18% σε ετήσια βάση, λόγω της ισχυρής ανάκαμψης στην ηπειρωτική Κίνα με αύξηση 46% μετά τα lockdown λόγω πανδημίας.
Τέλος, η εταιρεία επανέλαβε το guidance για το 2024 για χαμηλή διψήφια αύξηση εσόδων και ένα προσαρμοσμένο περιθώριο λειτουργικού κέρδους περίπου 20%. Η Burberry διατήρησε επίσης τον μεσοπρόθεσμο στόχο της για έσοδα 4 δισεκατομμυρίων λιρών.