Ο διευθύνων σύμβουλος της Bulgari, Jean-Christophe Babin, δήλωσε ότι η αγορά πολυτελών προϊόντων στην Κίνα ενδέχεται να ανακάμψει τους επόμενους 24 μήνες, καθώς η οικονομία της χώρας δείχνει σημάδια ανάκαμψης.
Η εταιρεία, που ανήκει στον όμιλο LVMH, βιώνει φέτος πιο έντονη ύφεση στις φυσικές της καταστήματα στην Κίνα, σε σύγκριση με τα διαδικτυακά κανάλια πώλησης, τα οποία μπορούν να προσεγγίσουν ευρύτερο κοινό, περιλαμβανομένων των πελατών σε μικρότερες πόλεις, όπως ανέφερε ο Babin κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στην ετήσια China International Import Expo στη Σαγκάη.
Αυτή η δήλωση έρχεται σε μια περίοδο που οι μεγάλες εταιρείες πολυτελών αγαθών, από ελβετικές ωρολογοποιίες έως μεγάλες μάρκες μόδας, προσπαθούν να επαναφέρουν τους Κινέζους καταναλωτές στην αγορά. Η Κίνα, η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, που αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για τις διεθνείς λιανικές πωλήσεις, δεν έχει ακόμα ανακάμψει πλήρως από τα lockdowns της πανδημίας, μια περίοδο που άλλαξε τις καταναλωτικές συνήθειες των Κινέζων, οι οποίοι, ενώ στο παρελθόν ήταν ένθερμοι υποστηρικτές των πολυτελών σημάτων, τώρα στρέφονται σε πιο μετρημένες αγορές.
Στο τρίτο τρίμηνο, οι πωλήσεις της LVMH στην περιοχή που περιλαμβάνει την Κίνα μειώθηκαν κατά 16%, σημειώνοντας μεγαλύτερη πτώση σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο (14%).
Η Kering SA προειδοποίησε επίσης ότι τα ετήσια κέρδη της θα πέσουν στο χαμηλότερο επίπεδο από το 2016, καθώς οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Gucci, της μεγαλύτερης μάρκας της, κατέγραψαν πτώση 25% στο τρίμηνο λόγω της επιβράδυνσης στην ηπειρωτική Κίνα.
Από την πλευρά του, ο Babin είχε αναφέρει νωρίτερα φέτος ότι η στρατηγική της Bulgari, που επικεντρώνεται στην πιο σταθερή αγορά γυναικείων ρολογιών, καθώς και η παραγωγή της πλειονότητας των εξαρτημάτων της (όπως κάσες, καντράν και μηχανισμοί), επιτρέπει στην εταιρεία να προσαρμόζει την παραγωγή της και να αντέχει την πτώση της ζήτησης, περιλαμβανομένης της Κίνας.