Η Boeing ανακοίνωσε ότι ο επικεφαλής του προγράμματος 737 Max της εταιρείας, Ed Clark, μετά από 18 χρόνια αποχωρεί στο πλαίσιο αναδιάρθρωσης του μάνατζμεντ, μετά από το νέο πρόβλημα που υπέστη τον Ιανουάριο και το οποίο έπληξε τη φήμη του κατασκευαστή αεροσκαφών με κόστος δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boeing Commercial Airplanes Stanley A. Deal ανακοίνωσε αρκετές αλλαγές σε επίπεδο ανώτατης διοίκησης σε email που έστειλε προς τους υπαλλήλους της εταιρείας. Ο Deal είπε ότι οι αλλαγές αποτελούν μέρος της «προσπάθειες που κάνει η εταιρεία ώστε να διασφαλιστεί ότι κάθε αεροπλάνο που παραδίδουμε πληροί ή υπερβαίνει όλες τις απαιτήσεις ποιότητας και ασφάλειας».
Στις 5 Ιανουαρίου, τμήμα της πόρτας αεροσκάφους της Alaska Airlines, κατασκευής Boeing, αποκολήθηκε εν πτήσει πάνω από το Πόρτλαντ, αναγκάζοντας την αναγκαστική προσγείωση.
Υπενθυμίζεται ότι το 2018 και το 2019, δύο επιβατικά αεροσκάφη Max 8 συνετρίβησαν μετά από προβλήματα αναφορικά με τη λειτουργία σταθεροποίησης πτήσης στο αεροσκάφος, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους συνολικά 346 άτομα. Στη συνέχεια, τα αεροπλάνα Boeing 737 Max καθηλώθηκαν στο έδαφος σε όλο τον κόσμο από το Μάρτιο του 2019 έως τον Νοέμβριο του 2020.
Αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως χρησιμοποιούσαν το Max 9, την έκδοση του 737 Max που διαδέχτηκε το Max 8, χωρίς κάποιο σημαντικό περιστατικό από τότε που τέθηκε σε υπηρεσία το 2018.
Ενώ η Alaska και η United Airlines, οι δύο αερομεταφορείς των ΗΠΑ που χρησιμοποιούν τα Max 9, τα επέστρεψαν έκτοτε για να εντοπιστούν τα προβλήματα, ο διευθύνων σύμβουλος της Alaska Ben Minicucci ανέφερε σε συνέντευξή του στο NBC News ότι το μέλλον της αεροπορικής του εταιρείας με αεροπλάνα Boeing Max, ειδικά τα νεότερα Max 10, ήταν πλέον αβέβαιο. Αυτές οι αμφιβολίες επαναλήφθηκαν σε ξεχωριστά σχόλια του διευθύνοντος συμβούλου της United, Scott Kirby.