Συγκεκριμένα στην αγορά της Αιγύπτου εισήλθε πρόσφατα η ελληνική εταιρεία αθλητικών ειδών Bodytalk, εγκαινιάζοντας το πρώτο της κατάστημα εντός των χώρων του εμπορικού κέντρου Mall of Egypt, στο Κάιρο.
Το νέο κατάστημα της αλυσίδας ανταποκρίνονται στην κουλτούρα της αιγυπτιακής αγοράς. Η Bodytalk λάνσαρε και το ομώνυμο ηλεκτρονικό της κατάστημα για την αγορά της Αιγύπτου, προωθώντας την πολυκαναλική προσέγγιση για την εξυτπηρέτηση του Αιγυπτιακού κοινού.
Σημειώνεται ότι η Bodytalk έκλεισε τη χρήση του 2022 με αυξημένες πωλήσεις, συνολικού ύψους 12,08 εκατ ευρώ, έναντι πωλήσεων 11,6 εκατ ευρώ το 2021, με το ήμισυ αυτών να αφορά σε λιανικές πωλήσεις εσωτερικού, οι οποίες ανήλθαν σε 6,89 εκατ ευρώ το 2022, από 5,85 εκατ το 2021. Αντιθέτως, μικρή κάμψη παρουσίασαν οι πωλήσεις χονδρικής, οι οποίες διαμορφώθηκαν σε 4,44 εκατ ευρώ πέρσι, από 5,14 εκατ ευρώ το προηγούμενο έτος.