Στην αύξηση των πωλήσεών της καθώς και στην περαιτέρω επέκταση του δικτύου πωλήσεων στοχεύει με την στρατηγική της η Benetton Ελλάς για τα επόμενα χρόνια.
Για το 2023, δε, η ελληνική θυγατρική του γνωστού ιταλικού ομίλου εμφάνισε οριακή μείωση κύκλου εργασιών αλλά και κερδοφορίας. Ειδικότερα, όπως προκύπτει από τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας που καταχωρήθηκαν στο ΓΕΜΗ τα προηγούμενα 24ωρα, πέρυσι οι πωλήσεις υποχώρησαν στα 21,50 εκατ. ευρώ έναντι 21,81 εκατ. ευρώ το 2022, παρουσιάζοντας μείωση κατά 302 χιλ. ευρώ (1,38%) σε σχέση με την προηγούμενη χρήση.
Τα μικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 440 χιλ. ευρώ, με τον συντελεστή μικτού κέρδους να ανέρχεται στο 44,22%, παρουσιάζοντας αύξηση 2,63 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με την προηγούμενη χρήση όπου είχε διαμορφωθεί στο 41,59%. Το σύνολο του κυκλοφορούντος ενεργητικού αυξήθηκε κατά 820 χιλ. ευρώ, με τις εμπορικές απαιτήσεις να παρουσιάζουν μείωση κατά 589 χιλ. ευρώ και τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις να μειώνονται κατά 519 χιλ. ευρώ.