Η Benetton Ελλάς κατέγραψε μείωση στην κερδοφορία και περιορισμένες απώλειες στα έσοδα το 2023, αλλά στοχεύει σε καλύτερες επιδόσεις για τη φετινή χρονιά, επενδύοντας στην ενίσχυση της εγχώριας παρουσίας της.
Η θυγατρική του ισχυρού ιταλικού ομίλου ένδυσης, που δραστηριοποιείται με τα σήματα United Colors of Benetton, Sisley και Undercolors of Benetton, επενδύει στη στρατηγική αλλαγή και την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων της, ανοίγοντας νέα σημεία σε σημαντικά εμπορικά κέντρα για να βελτιώσει την εικόνα της. Με βάση αυτό, η εταιρεία άνοιξε τον Απρίλιο ένα νέο κατάστημα UCB στην Καλλιθέα, ενώ το σχέδιο περιλαμβάνει και την επέκταση σε άλλες περιοχές με νέα καταστήματα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της οικονομικής έκθεσης για τη χρήση του 2023, τα έσοδα παρουσίασαν μείωση 1,3%, φτάνοντας τα 21,5 εκατ. ευρώ, σε σύγκριση με τα 21,8 εκατ. ευρώ του 2022. Η ανάλυση των εσόδων έδειξε πτώση στις πωλήσεις χονδρικής, ενώ οι πωλήσεις λιανικής διατήρησαν την ανθεκτικότητά τους.
Τα μικτά κέρδη αυξήθηκαν κατά 440,10 χιλιάδες ευρώ, με το ποσοστό μικτού κέρδους να φτάνει το 44,22%, σημειώνοντας αύξηση 2,63 ποσοστιαίων μονάδων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Τα καθαρά αποτελέσματα της χρήσης παρέμειναν θετικά, φτάνοντας τα 1,36 εκατ. ευρώ, αν και παρουσίασαν πτώση 8,1% σε σύγκριση με το 2022, όταν ανέρχονταν σε 1,48 εκατ. ευρώ.
Η Benetton διαθέτει περίπου 137 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, από τα οποία τα 25 ανήκουν στη Benetton Hellas και λειτουργούν υπό καθεστώς άμεσης λειτουργικής μίσθωσης. Επιπλέον, η εταιρεία έχει συμβάσεις με 2 πολυκαταστήματα, οι οποίες προβλέπουν τη διάθεση ενός ή περισσότερων “χώρων” για την τοποθέτηση, προβολή και πώληση εμπορευμάτων. Τα υπόλοιπα καταστήματα λειτουργούν με το σύστημα δικαιόχρησης.