Πίσω από το «πάντρεμα» της μπύρας και της ανερχόμενης τάσης συνδρομητικών mystery box, κρύβεται το εγχείρημα “Beerpack”, το οποίο θα έλεγε κανείς ότι έκανε την αρχή στην Ελλάδα, καθώς πρόκειται για το πρώτο συνδρομητικό mystery “beer” box στην ελληνική αγορά. «Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τον όρο “mystery box”, πρόκειται για μια υπηρεσία στην οποία ο συνδρομητής επιλέγει το είδος μπύρας της αρεσκείας του, π.χ. πικρό, γλυκό, κλασσικό, τυχαίο κ.ά.. Εμείς, εν συνεχεία, φροντίζουμε κάθε μήνα να απολαμβάνει διαφορετικές ετικέτες από διαφορετικές μικροζυθοποιίες, τόσο της Ελλάδας, αλλά και του εξωτερικού» αναφέρουν οι δημιουργοί του concept και συνιδιοκτήτες του Beerpack, Γιάννης Αθανασίου και Θύμιος Κολοκούρας.
Σημειώνεται ότι τo beerpack διαθέτει δύο ειδικά διαμορφωμένα κουτιά στα οποία τοποθετούνται 1.6 – 2L μπύρας (4 – 6 τεμάχια), στην τιμή των 25 ευρώ. «Σε αυτό το σημείο, θα θέλαμε να αναφέρουμε πως ευλόγως, άτομα που δεν έχουν εικόνα του συγκεκριμένου χώρου θεωρούν τα 25 ευρώ αρκετά για 2L μπύρας. Επιπροσθέτως, με μια γρήγορη έρευνα αγοράς, ο καταναλωτής θα δει πως παίρνοντας μεμονωμένες τις ετικέτες του κάθε box, το κόστος θα ήταν μεγαλύτερο. Φυσικά, το κάθε κουτί, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα από τα συνεργαζόμενα ζυθοποιεία και χονδρέμπορους, περιλαμβάνουν διαφορά αναμνηστικά, π.χ. σουβεράκια, αυτοκόλλητα, ανοιχτήρια, ποτήρια κτλ.» σχολιάζουν οι ίδιοι σχετικά με την ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού απέναντι στις τιμές του Beerpack.
Εστίαση στις συνεργασίες με εγχώρια ζυθοποιεία
«Σχεδόν πριν ένα χρόνο, καθώς μας αρέσει να γινόμαστε δημιουργικοί και να ανανεώνουμε τη δουλειά μας, προσθέσαμε το section του special packs. Εκεί θα βρείτε διάφορες θεματικές συνθέσεις, όπως μπύρες από ένα ζυθοποιείο μαζί με ποτήρι ή T-shirt» προσθέτουν ο κ. Κολοκούρας και ο κ. Αθανασίου.
Οι ίδιοι υπογραμμίζουν ότι, όσον αφορά στους συνεργάτες του, τους αρέσει πάντα να στηρίζουν τις νέες προσπάθειες και να συμπεριλαμβάνουν στα κουτιά τα προϊόντα των εγχώριων ζυθοποιείων. «Διαθέτουμε τις παραπάνω υπηρεσίες πανελλαδικά μέσω των συνεργαζόμενων μεταφορικών εταιρειών και κάποιες φορές παραδίδουμε και εμείς οι ίδιοι. Στόχος μας φυσικά, είναι το συγκεκριμένο εγχείρημα να απλώσει τα κλαδιά του σε όλη την Ευρώπη και γιατί όχι σε όλο τον κόσμο, ωστόσο, κάθε πράγμα στον καιρό του» αναφέρουν χαρακτηριστικά.
Στα άμεσα πλάνα η παραγωγή δικής του μπύρας
«Προς το παρόν, στα άμεσα πλάνα μας είναι το βράσιμο – παραγωγή της δικής μας μπύρας σε κάποιον από τους πολλούς και υπέροχους φίλους που έχουμε κάνει στο διετές ταξίδι μας στο χώρο της μικροζυθοποιίας» επισημαίνουν ο κ. Κολοκούρας και ο κ. Αθανασίου. Αναφορικά, οι ίδιοι συμπληρώνουν ότι είτε πρόκειται για ένα αυτούσιο beerpack project, είτε για συνεργασία με κάποιο taproom.