14.3 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Barista’s Gold: Άνοδος 10% στον όγκο πωλήσεων στο οκτάμηνο του 2023

    Στην κατηγορία των φυτικών ροφημάτων μπήκε μέσα στο 2023 το brand Barista’s Gold Νουνού της Friesland Campina, απευθυνόμενο αποκλειστικά σε επαγγελματίες. Το πρώτο λανσάρισμα ήταν το ρόφημα βρώμης. «Η τάση προσθήκης φυτικών ροφημάτων μέσα στον καφέ είναι κάτι που αρχίζει να διαφαίνεται και στο κανάλι του Ho.Re.Ca.», σύμφωνα με τον Δημήτρη Λυκούδη, Μarketing Μanager του brand.

    Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του κ. Λυκούδη, το συγκεκριμένο ποσοστό καταναλωτών φέρεται να έχει αυξηθεί από το 2% στο 5% σε ένα έτος και βαίνει αυξανόμενο. Πάντως, ο όγκος πωλήσεων στην κατηγορία προϊόντων Barista’s Gold Νουνού σημείωσε αύξηση κατά 10% στους πρώτους οκτώ μήνες του έτους, όπως είπε ο κ. Λυκούδης. Η Friesland Campina έχει διατηρήσει σταθερό τον τιμοκατάλογο των συγκεκριμένων επαγγελματικών προϊόντων της μέσα στο έτος. Η τελευταία ανατίμηση είχε πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο του 2022. «Το 2023 απορροφήσαμε τις πληθωριστικές αυξήσεις», πρόσθεσε ο κ. Λυκούδης.

    «Η φιλοσοφία μας είναι να δίνουμε τη δυνατότητα στους συνεργάτες μας να καλύπτουν όλες τις γευστικές ανάγκες των καταναλωτών τους. Η κατηγορία των φυτικών ροφημάτων έχει ήδη ωριμάσει στο οργανωμένο λιανεμπόριο και τώρα αρχίζει να φαίνεται και η άνοδός της στο κανάλι της Ho.Re.Ca.», συμπλήρωσε.

    Το ποσοστό του Cash & Carry στα μερίδια πωλήσεων της επαγγελματικής σειράς προϊόντων και η κουλτούρα του καφέ, όπως την αντιλαμβάνεται ο Έλληνας καταναλωτής

    Το μερίδιο πωλήσεων των επαγγελματικών προϊόντων Barista’s Gold Νουνού της Friesland Campina στα Cash & Carry καταστήματα χονδρικής υπολογίζεται περίπου στο 12,5% του συνολικού τζίρου. Για το κανάλι υποστήριξης σημείων Ho.Re.Ca., η Friesland Campina χρησιμοποιεί κυρίως χονδρεμπόρους και συνεργάτες ανά περιοχές, σε ένα εκτεταμένο δίκτυο.

    «Η κουλτούρα του καφέ έχει αναπτυχθεί πάρα πολύ στην Ελλάδα τα τελευταία 15 χρόνια. Τα ροφήματα espresso έχουν αναπτυχθεί με συγκλονιστικό ρυθμό ως προς την Out-Of-Home (OOH) κατανάλωση. Περίπου οκτώ με εννέα ροφήματα που πωλούνται στην καφεστίαση είναι espresso-based, με πρώτο τον καφέ espresso και τον cappuccino να έπεται. Υπολογίζουμε ότι περίπου το 45% έως 50% των πωληθέντων ροφημάτων καφέ OOH έχουν την προσθήκη κάποιου είδους γάλακτος», αποκάλυψε ο κ. Λυκούδης, αναφορικά με τις καταναλωτικές προτιμήσεις του ελληνικού κοινού στον καφέ.

     

     

     

    Πηγή: Foodreporter

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα