20.4 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Αυξημένοι όγκοι και αξία πωλήσεων για την Beverage World

    Με μονοψήφια αύξηση τόσο σε όγκους όσο και σε αξία κινείται το 2023 μέχρι τώρα για την Beverage World, αν και κατηγορίες όπως η μπύρα και ο μηλίτης καταγράφουν διψήφια άνοδο. Ειδικά για την μπύρα, όπως δήλωσε η Κλαίρη Χαρόγιαννη, Head of Marketing and Trade Marketing της Beverage World, βοήθησε αρκετά η προωθητική καμπάνια που λανσαρίστηκε τον περασμένο Μάιο, αλλά και το γεγονός ότι η καταναλωτική συμπεριφορά γύρω από την μπίρα σταδιακά αλλάζει.

    «Η μπύρα έχει μπει δυνατά στο κομμάτι του drinking, βλέπουμε πια πολύ περισσότερο κόσμο να βγαίνει για ένα ποτό και να επιλέγει μπύρα, είτε draft είτε μπουκάλι», σημείωσε, ενώ αναφέρθηκε και σε πρόσφατη έρευνα που έτρεξε η εταιρεία σε ένα μικρό γκρουπ νέων ανθρώπων, από την οποία προέκυψε ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να ρέπουν προς το premiumisation, επιλέγοντας να πίνουν λιγότερο συχνά, ποτά που πραγματικά τους αρέσουν, ακόμα κι αν είναι πιο ακριβά. «Και αυτό μπορεί να εφαρμοστεί και προς την μπύρα, το ακούσαμε και αυτό, μπορεί να πιουν μια craft μπύρα, που θα είναι λίγο πιο ακριβή, αλλά θα την απολαύσουν», επεσήμανε η κ. Χαρογιάννη.

    H τάση του no/low alcohol

    Πέρα από το premiumisation, μια άλλη τάση που αρχίζει να ενισχύεται και στην Ελλάδα είναι αυτή του no/low alcohol. «Βλέπουμε την τάση no/low alcohol να κινείται με πολύ αργά βήματα, γενικά οι τάσεις που υπάρχουν εκτός της δικής μας ηπείρου μαθηματικά θα έρθουν και σε μας, απλά θέλουν μερικά χρόνια. Φαίνεται λοιπόν αυτό παγκοσμίως, διαπιστώνεται μια αύξηση στα no/low», τόνισε η κ. Χαρόγιαννη, προσθέτοντας πως αυτό η Beverage World το βλέπει τόσο στις κατηγορίες της μπύρας και του μηλίτη, όσο και στα μη αλκοολούχα ποτά Lyre’s που επίσης ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, και μάλιστα ορισμένοι κωδικοί τους είναι out of stock λόγω της απρόσμενα υψηλής ζήτησης.

    Έρχεται το Ούζο 12

    Στη φετινή έκθεση Athens Bar Show η Beverage World παρουσίασε την πλήρη γκάμα των προϊόντων της, που περιλαμβάνουν μάρκες όπως Angostura, Voreia, Mataroa Gin και Calle 23. Στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας έρχεται να προστεθεί από την 1η Ιανουαρίου 2024 και το Ούζο 12, στο πλαίσιο σχετικής συνεργασίας με τον όμιλο Campari. «Πιστεύουμε ότι θα τα πάμε εξαιρετικά, προσδοκούμε να το μεγαλώσουμε ακόμα περισσότερο, και στη διανομή και στο κομμάτι της μάρκας, να βοηθήσουμε και από πλευράς μάρκετινγκ», δήλωσε η κ. Χαρόγιαννη. Όσον αφορά στην κατηγορία του καφέ, και αυτή κινείται για την Beverage World με μονοψήφια αύξηση όγκου και αξίας πωλήσεων, με την κυρίαρχη τάση που καταγράφεται σε αυτήν την αγορά να είναι η αυξημένη κατανάλωση καφέ στο σπίτι, κάτι που αποδίδεται και στις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές λόγω του πληθωρισμού.

     

     

     

    Πηγή: Foodreporter

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα