13.7 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Αυτοψία του pointmedia στην αγορά της Ερμού την Κυριακή-Τα 6 στα 10 καταστήματα δεν τηρούσαν τους κανόνες των εκπτώσεων

    Την περίοδο των εκπτώσεων οι καταναλωτές λόγω και της ακρίβειας που μαστίζει τα νοικοκυριά θεωρούν ότι είναι μια καλή ευκαιρία για να καλύψουν ανάγκες που έχει η οικογένεια.

    Έτσι προγραμματίζουν τις λίστες που περίμεναν για καιρό στο συρτάρι και μετά από την έρευνα αγοράς τους, τον έλεγχο στις τιμές πριν και μετά μια ωραία Κυριακή που είναι ανοιχτά τα καταστήματα, όπως η χθεσινή στις 14 Ιανουαρίου βγαίνουν για ψώνια.

    Η επιλογή της αγοράς στην Ερμού ήταν θεωρητικά η καταλληλότερη και για όλα τα βαλάντια.

    Μόνο που ορισμένοι καταστηματάρχες δεν ήταν και τόσο προετοιμασμένοι. Αν νομίζετε ότι αυτά που ακούγονται περί αυστηρών ελέγχων, λειτουργούν “ρολόι” όπως τόνισε ο Υπουργός Ανάπτυξης, σας διαβεβαιώνω ότι σε σχέση με τα καταστήματα υπάρχουν πολλά ακούρδιστα ρολόγια που φέρνουν σε πολύ δύσκολη θέση τους καταναλωτές.

    Το Pointmedia μπήκε στη διαδικασία να κάνει μια βιωματική αυτοψία στα καταστήματα της Ερμού. 

    Το τι αντιμετωπίσαμε ήταν πράγματι λυπηρό και χειρότερο όλων ότι αισθανθήκαμε περισσότερο ότι υποβαθμίζει την νοημοσύνη των εν δυνάμει πελατών.

    Στο πρώτο κατάστημα γνωστής και μεγάλης ελληνικής φίρμας ρούχων γυναικείων το πρώτο σοβαρό, ατόπημα ήταν ότι δεν υπήρχαν οι τιμές πριν την έκπτωση σε παραπάνω από πέντε (5) κωδικούς ρούχων.

    Άλλο επίσης σημαντικό και παράνομο ήταν ότι παλαιοί κωδικοί ρούχων δεν είχαν καμία έκπτωση σε σχέση με τις συγκρινόμενες τιμές προ εκπτώσεων κάτι που δεν το αφήσαμε έτσι φυσικά.

    Ως σωστοί καταναλωτές ζητήσαμε την υπεύθυνη του καταστήματος για να ρωτήσουμε το λόγο που δεν αναγράφονται οι τιμές προ έκπτωσης και μετά, αλλά και γιατί σε έναν κωδικό όπου η τιμή πριν από ένα χρόνο ήταν Χ παραμένει μετά τις εκπτώσεις Χ.

    Η απάντηση που λάβαμε ήταν ότι “δεν ευθυνόμαστε εμείς ότι μας ζητάει η εταιρεία από τα κεντρικά κάνουμε”! 

    Άραγε θα την έδινε και σε έναν ελεγκτή την ίδια απάντηση; Κύριε Υπουργέ εσείς σε ποια μαγαζιά μπήκατε στην Ερμού και τα βρήκατε όλα άψογα; Διότι η απλή αυτή έρευνα του pointmedia σίγουρα αφορά εκατοντάδες καταναλωτές.

    Επόμενο κατάστημα ανδρικών ρούχων το οποίο δεν είχε σε κανένα κωδικό τιμή πριν την έκπτωση αλλά όταν έφτανες στο ταμείο σου έκανε μια υποτυπώδης της τάξεως του 10%.

    Άλλο κατάστημα με είδη Ιταλικής προέλευσης είχε στις βιτρίνες του καταστήματος ταμπέλα “Όλα 40%” και μπαίνοντας είχε μια κρεμάστρα με καλοκαιρινά, όπου αυτά και μόνο είχαν την συγκεκριμένη έκπτωση.

    Υπήρχαν και χειρότερα που συνέβησαν μπροστά στα δημοσιογραφικά μάτια του pointmedia.gr 

    Κυρία που είχε αγοράσει ένα μπουφάν δώρο στο σύζυγο, το οποίο ήταν μικρότερο σε νούμερο και γύρισε για να το αλλάξει, επειδή διάλεξε άλλο σχέδιο της χρέωσαν την τιμή προ έκπτωσης. Στην ουσία το πλήρωσε σαν να μην είχε εκπτώσεις. Όσο και αν επέμενε της εξήγησαν ότι οι εκπτώσεις στα συγκεκριμένα ήταν άλλες την προηγούμενη εβδομάδα και άλλες τώρα έτσι αναγκάστηκε να δώσει παραπάνω χρήματα.

    Από το να έχανε τα χρήματα της τους πλήρωσε και φεύγοντας τους ενημέρωσε ότι δεν θα την ξαναδούν ως πελάτισσα!

    Και εδώ έρχεται το ερώτημα, μα οι εκπτώσεις δεν αφορούν προϊόντα της σεζόν, πως γίνεται να έχει ο έμπορος καλοκαιρινά στις εκπτώσεις του Γενάρη;

    Άλλο παράδειγμα παρανομίας ότι στις αποδείξεις πίσω δεν υπάρχει σφραγίδα. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να το ζητάμε διότι αν δεν υπάρχει η σφραγίδα δεν είναι ολοκληρωμένη η απόδειξη.

    Από τα δέκα λοιπόν καταστήματα που έγινε η αυτοψία του Pointmedia, λυπάμαι για αυτό αλλά παραπάνω από τα μισά δεν πληρούσαν τους κανόνες!

    Αν γίνει ένας πραγματικός έλεγχος στις αγορές του κέντρου που γυρίσαμε εμείς σε ένα πρωί σίγουρα θα μαζέψει πολλά 5.000 ευρώ, αρκεί οι έλεγχοι να είναι σωστοί και αμερόληπτοι.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα