21.3 C
Athens
Thursday, November 21, 2024
More

    ΑΒ Βασιλόπουλος: Ενισχύει την παρουσία στην Κρήτη επενδύοντας στην ελληνική παραγωγή

    Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στην Κρήτη, επιδιώκοντας να αυξήσει τον τζίρο της τόσο από την τοπική αγορά όσο και από τον τουρισμό. Παράλληλα, η εταιρεία επενδύει στην ελληνική παραγωγή, υποστηρίζοντας τους εγχώριους προμηθευτές και προσφέροντας στα ράφια της ποιοτικά ελληνικά προϊόντα.

    Σύμφωνα με τον Brand President Νίκο Λαβίδα, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο κατάστημα ΑΒ Χερσονήσου, η στρατηγική της εταιρείας επικεντρώνεται στην ανάπτυξη των franchise καταστημάτων, με ιδιαίτερη προσοχή στο δίκτυο της Κρήτης.

    Επιπλέον, η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνει έμφαση στην ενίσχυση των τοπικών προϊόντων μέσω αποκλειστικών συνεργασιών με παραγωγούς. Το μερίδιό της στην αγορά της Κρήτης ανέρχεται περίπου στο 10,5%.

    Στην Κρήτη, λειτουργούν 15 καταστήματα (12 ιδιόκτητα και 3 franchise). Τον Απρίλιο, η ΑΒ εγκαινίασε ένα νέο κατάστημα στη Χερσόνησο Ηρακλείου, έκτασης 1.100 τ.μ., το οποίο διαθέτει προϊόντα από πάνω από 60 τοπικούς παραγωγούς. Στο συγκεκριμένο κατάστημα, οι πελάτες μπορούν να βρουν μια ευρεία γκάμα τοπικών προϊόντων, όπως φρούτα, λαχανικά, κρέατα, τυριά, γαλακτοκομικά, αναψυκτικά, κρασιά και άλλα. Αυτά τα τοπικά προϊόντα αποτελούν το 10-15% του συνολικού αριθμού προϊόντων της αλυσίδας. Το κατάστημα διαθέτει επίσης έξι ταμεία, εκ των οποίων τα τρία είναι αυτόματα για γρήγορη εξυπηρέτηση.

    Με περισσότερους από το 80% των προμηθευτών της να προέρχονται από μικρούς και μεγάλους τοπικούς παραγωγούς σε όλη την Ελλάδα, η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει εδραιώσει μακροχρόνιες συνεργασίες, δίνοντας προτεραιότητα στην ποιότητα και τη βιωσιμότητα. Στην Κρήτη, η εταιρεία συνεχίζει να επικεντρώνεται στην υποστήριξη της τοπικής αγροτικής, κτηνοτροφικής και αλιευτικής παραγωγής, διατηρώντας στενές συνεργασίες με τους τοπικούς παραγωγούς.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα