18.5 C
Athens
Monday, April 29, 2024
More

    Αττική – Πίττας: Σε προχωρημένες συζητήσεις για είσοδο σε νέες αγορές

    Σε προχωρημένες συζητήσεις με κορυφαίες εισαγωγικές εταιρείες σε νέες, πολλά υποσχόμενες αγορές του εξωτερικού βρίσκεται η μελισσοκομική εταιρεία Αττική – Πίττας, ευελπιστώντας πολύ σύντομα να τοποθετήσει και σε αυτές τα προϊόντα της, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο τις εξαγωγές της, που το 2022 αποτέλεσαν το 22% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρείας, παρουσιάζοντας μία αύξηση της τάξης του 52,6% μεταξύ του 2019 και του 2022.

    «Ναυαρχίδα» της Αττική – Πίττας και στο εξωτερικό παραμένει το brand Αττική classic, όμως ανάλογα την χώρα, την αγορά και τις γευστικές ή καταναλωτικές συνήθειες η εταιρεία προσαρμόζεται ανάλογα, παρουσιάζοντας διαφορετικές συσκευασίες, όπως για παράδειγμα τις συσκευασίες της σε βάζα, ή διαφορετικές γεύσεις και ποικιλίες, όπως το μέλι dark brown forest που δεν κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά.

    Στοχευμένες καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

    Πέρα από το άνοιγμα νέων αγορών, η Αττική – Πίττας, που συμμετέχει και φέτος στη διεθνή έκθεση Anuga, επιδιώκει την ενίσχυση των ανεπτυγμένων αγορών της εταιρείας (Ηνωμένες Πολιτείες, Καναδάς, Αγγλία, Γαλλία και άλλες), με αύξηση των σημείων πώλησης, αλλά και με υποστηρικτικές ενέργειες στα social media, με στοχευμένες καμπάνιες που θα προβάλλουν και θα αναδεικνύουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά που έχει το μέλι Αττική.

     

     

    Πηγή: Foodreporter

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα