20.4 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ και Σάλμα Χάγιεκ ως Δίας και Ήρα – Απίστευτη διαφήμιση

    Μπορείς να φανταστείς τον Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ και την Σάλμα Χάγιεκ ως Ολύμπιους Θεούς; Και μάλιστα, να ζουν στη σύγχρονη εποχή;

    Μια ματιά του πώς θα μπορούσε να είναι μας δίνει η νέα, χιουμοριστική διαφήμιση της BMW για το Super Bowl, εμπνευσμένη από την ελληνική μυθολογία.

    Οι εμβληματικοί ηθοποιοί υποδύονται τον Δία και τη σύζυγό του Ήρα, που έχουν αποφασίσει να βγουν στη σύνταξη και να αποσυρθούν από τον Όλυμπο για να χαλαρώσουν σε ένα ζεστό μέρος – αν και τα πράγματα δεν πάνε όπως τα σχεδίαζαν.

    Μετά την ανακοίνωση πως αυτός και η σύζυγός του Ήρα θα αποσυρθούν από τις «θεϊκές» δουλειές τους, ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ και η Σάλμα Χάγιεκ μετακομίζουν στην Νότια Καλιφόρνια. «Έχοντας συνταξιοδοτηθεί από τον Όλυμπο και ζώντας στο Παλμ Σπρινγκς, ο Δίας κατακλύζεται πλήρως από όλα τα γήινα ηλεκτρικά πράγματα – μέχρι να συναντήσει το πλήρως ηλεκτρικό BMW iX M60», ανέφερε η εταιρεία αυτοκινήτων στην ιστοσελίδα της.

    Η διαφήμιση δείχνει τον γενειοφόρο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ να προσπαθεί να χαλαρώσει στην πισίνα (επάνω σε ένα φουσκωτό καρπούζι) αλλά και στο γήπεδο του γκολφ.

    H Σάλμα Χάγιεκ ως Ήρα

    Ωστόσο, η μονοτονία της ζωής του συνταξιούχου πολύ σύντομα αρχίζει να κουράζει το Δία, ο οποίος εκνευρίζεται από τη χρήση των γήινων ηλεκτρονικών συσκευών αλλά και από τους θνητούς γείτονές του, που τον ενοχλούν, ζητώντας συνεχώς να τους φορτίσει τα ηλεκτρικά αμαξάκια του γκολφ ή κάποιο θαμνοκοπτικό.

    Λίγο μετά, ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ φαίνεται να δυσκολεύεται να χρησιμοποιήσει βασικές συσκευές και χρειάζεται την σύζυγό του, Σάλμα Χάγιεκ, ντυμένη στα χρυσά, για να παρέμβει και να τον βοηθήσει. «Γλυκιέ μου δεν είναι επιστήμη πυραύλων» ακούγεται να λέει η Ήρα Χάγιεκ, βοηθώντας τον Έλληνα θεό να χειριστεί το φούρνο μικροκυμάτων.

    «Το μόνο αρκετά ισχυρό πράγμα για να φτιάξει τη διάθεση του Δία; Η απόλυτη ηλεκτρική μηχανή οδήγησης !» λέει η αυτοκινητοβιομηχανία στα social media.

    Να σημειωθεί πως το διαφημιστικό σποτ έχει προγραμματιστεί να προβληθεί κατά τη διάρκεια του τρίτου ημιχρόνου του Super Bowl LVI στις 13 Φεβρουαρίου, σύμφωνα με το Variety, το οποίο προσθέτει πως μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων στο NBC – το δίκτυο που μεταδίδει τον αγώνα – αξίζει 6 εκατομμύρια δολάρια.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα