15.9 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Aqua Carpatica: Αύξηση αξίας πωλήσεων στο 40% στο οκτάμηνο του 2023, με αιχμή την αγορά Ho.Re.Ca.

    Στο 40% βλέπει την αύξηση του τζίρου της εν συνόλω στο πρώτο οκτάμηνο του 2023 η Aqua Carpatica στην Ελλάδα, σύμφωνα με όσα δήλωσε η International Marketing Manager της εταιρείας, Λουμινίτα Μποστινάρου. Η παραπάνω αύξηση προέρχεται κυρίως από την αύξηση της διείσδυσης σε σημεία Ho.Re.Ca.

    Το νερό Aqua Carpatica χρησιμοποιείται από brands καφέ στην Ελλάδα για τη δημιουργία καφέ, μιας και το 97% του καφέ αποτελείται από νερό. Η λογική είναι ότι το εξαιρετικό σημείο διαφοροποίησης του νερού Aqua Carpatica, ως νερό δίχως νιτρικά, προσφέρει μια διαφορετική γεύση και άρα, γίνεται αντιληπτό ως νερό με πλεονεκτήματα και premium χαρακτηριστικά.

    «Επιθυμούμε να εκπαιδεύσουμε περισσότερο το ελληνικό κοινό στο να αναζητά ποιότητα στο νερό που επιλέγει να πίνει. Φέτος είδαμε αύξηση στον όγκο πωλήσεων στο οργανωμένο λιανεμπόριο μεταξύ 20% και 30%», είπε η κυρία Μποστινάρου, υποστηρίζοντας επίσης ότι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα το μερίδιο του οργανωμένου λιανεμπορίου επί του κύκλου εργασιών του Aqua Carpatica βρίσκεται περίπου στο 60%, αλλά και εκείνο των σημείων Ho.Re.Ca. βαίνει αυξανόμενο.

    Οι διαφορές των απαιτητικών αγορών εμφιαλωμένου νερού: Ελλάδα VS Γερμανία

    Το νερό Aqua Carpatica εξάγεται σε 16 διαφορετικές χώρες. «Η μεγαλύτερη αγορά για το νερό μας είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο είναι και μια πολύ μεγαλύτερη αγορά σε όγκο σε σχέση με την ελληνική. Οι Έλληνες καταναλωτές είναι απαιτητική και στην Ελλάδα υπάρχει ανταγωνισμός, όμως η πλέον ανταγωνιστική αγορά στο νερό ανάμεσα σε όλες τις ευρωπαϊκές είναι η Γερμανία, επειδή ακριβώς οι Γερμανοί καταναλωτές είναι οι πιο ενημερωμένοι για το νερό που καταναλώνουν. Αυτό συμβαίνει επειδή πολύ μεγαλύτερο ποσοστό Γερμανών καταναλωτών χρησιμοποιούν μόνο εμφιαλωμένο νερό για το σύνολο των αναγκών τους σε πόσιμο νερό και έτσι, έχουν μάθει να αναγνωρίζουν συγκριτικά πλεονεκτήματα. Πιστεύουμε ότι αν βοηθήσουμε κάτι τέτοιο να γίνει και στην Ελλάδα, θα αυξήσουμε κι άλλο τα μερίδια του Aqua Carpatica και έχουμε ήδη σχεδιάσει κάποιες ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση, έτσι ώστε να αναλάβουμε καλύτερη ενημέρωση του καταναλωτικού κοινού», πρόσθεσε η κυρία Μποστινάρου. 

     

     

     

    Πηγή: Foodreporter

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα