20.4 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Apple: Τεχνική υποστήριξη με AI;

    Η Apple (AAPL) έχει αρχίσει να δοκιμάζει εσωτερικά ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τους υπαλλήλους να παρέχουν τεχνική υποστήριξη με πιο αποτελεσματικό τρόπο, σύμφωνα με δημοσίευμα του MacRumors την Παρασκευή.

    Το πιλοτικό πρόγραμμα έχει δώσει σε ορισμένους συμβούλους υποστήριξης AppleCare πρόσβαση στο “Ask”. Αυτό το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να παράγει άμεσα απαντήσεις σε τεχνικές ερωτήσεις που λαμβάνουν οι πελάτες, αναφέρει η έκθεση. Οι σύμβουλοι μπορούν στη συνέχεια να βαθμολογήσουν τις απαντήσεις και να υποβάλουν στο “Ask” έως και πέντε επόμενες ερωτήσεις σχετικά με το θέμα.

    Το εργαλείο αναμένεται να επιταχύνει τα ερωτήματα τεχνικής υποστήριξης, καθώς οι σύμβουλοι μπορούν να το χρησιμοποιούν για να βρίσκουν άμεσα απαντήσεις σε άγνωστα ζητήματα αντί να το ελέγχουν με έναν προϊστάμενο ή να χρησιμοποιούν άλλες παραδοσιακές μεθόδους αναζήτησης.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Tim Cook, δήλωσε ότι η εταιρεία διερευνά την τεχνητή νοημοσύνη, αλλά κράτησε τις λεπτομέρειες κρυφές κατά τη διάρκεια της τελευταίας έκθεσης κερδών της εταιρείας την 1η Φεβρουαρίου.

    “Επιτρέψτε μου απλώς να πω ότι, νομίζω ότι υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία για την Apple με το GenAI και το AI γενικότερα”, δήλωσε ο Cook.

    “Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα μοιραστούμε τις λεπτομέρειες της τρέχουσας εργασίας μας σε αυτόν τον τομέα αργότερα μέσα στο έτος”, πρόσθεσε.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα