Η Apple (AAPL) δοκιμάζει ένα διαφημιστικό προϊόν μέσα στο App Store το οποίο χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη, καθώς η εταιρεία προσπαθεί να ενισχύσει τις διαφημιστικές της δραστηριότητες, ανέφερε το Business Insider.
Το προϊόν αποφασίζει αυτόματα πού θα τοποθετηθούν οι διαφημίσεις στο App Store και έχει αρχίσει ήδη να δοκιμάζεται σε μια μικρή ομάδα διαφημιστών. Είναι παρόμοιο με εκείνο των Performance Max της Google (GOOG) και των Advantage+ της Meta Platforms (META) και θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέες τοποθετήσεις διαφημίσεων σε όλη την Apple, ανέφερε το ειδησεογραφικό πρακτορείο.
Ως αποτέλεσμα, μετά τα νέα οι μετοχές σημείωσαν άνοδο 1,2% στις συναλλαγές της Δευτέρας.
Προς το παρόν, δεν είναι σαφές αν η Apple θα μπορούσε να επεκτείνει το προϊόν διαφημίσεων με τεχνητή νοημοσύνη σε άλλες εφαρμογές εκτός του App Store, όπως οι Χάρτες, το Apple TV+ κλπ. Το 2022, αναφέρθηκε ότι η Apple έκανε δοκιμές και σε άλλες εφαρμογές όπως οι Apple Maps, Apple TV+, Apple Books για να τοποθετήσει διαφημίσεις σε μια προσπάθεια να ενισχύσει την ανάπτυξη της.
Η Apple δεν αναλύει τα έσοδα που σχετίζονται ειδικά με τη διαφήμιση, αλλά μάλλον περιλαμβάνονται στον τομέα των υπηρεσιών της. Στο πιο πρόσφατο τρίμηνό της, η Apple δημιούργησε 23,1 δισ. δολάρια σε έσοδα που σχετίζονται με τις Υπηρεσίες, τα οποία σημείωσαν ιστορικό υψηλό για την εταιρεία.
Παρά την αύξηση των εσόδων από υπηρεσίες, τα συνολικά έσοδα της Apple έχουν μείνει στάσιμα στην πρόσφατη μνήμη. Οι πωλήσεις στο πιο πρόσφατο τρίμηνο αυξήθηκαν μόλις 2% σε ετήσια βάση στα $119,6 δις, τερματίζοντας μια σειρά τεσσάρων συνεχόμενων τριμηνιαίων μειώσεων των πωλήσεων.