Mετά το επιτυχημένο ντεμπούτο στην Κρήτη, ο πολωνικός όμιλος LPP ετοιμάζεται να ανοίξει το προσεχές διάστημα δύο νέα καταστήματα SiNSAY σε επαρχιακές πόλεις της Ελλάδας. Παράλληλα στοχεύει σε δίκτυο 7-10 καταστημάτων φέτος.
Ειδικά στην Αθήνα, τα πρώτα καταστήματα της «πολωνικής Zara», όπως είθισται να αποκαλείται από διεθνείς αναλυτές η Sinsay, αναμένεται να ανοίξουν πιθανότατα το φθινόπωρο, από τον Σεπτέμβριο και υπολογίζεται να λειτουργήσουν ένα-δυο το 2023. Έχει τεθεί ένας συντηρητικός στόχος για τουλάχιστον επτά σημεία μέχρι το τέλος του έτους σε μεγάλες πόλεις της χώρας όπως Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λάρισα.
Με ορίζοντα τριετίας το business plan στοχεύει σε 30-40 καταστήματα στην Ελλάδα ενώ από το 2024 η διοίκηση του ομίλου LPP μελετά την ανάπτυξη στην ελληνική αγορά καταστημάτων και για τα υπόλοιπα brands του χαρτοφυλακίου του ή ορισμένων εξ αυτών (Sinsay, House, Mohito, Reserved και Cropp). Υπενθυμίζεται ότι Sinsay και Reserved παράγουν ήδη ηλεκτρονικές πωλήσεις στη χώρα, από το 2022.
Η ομάδα της LPP φέρεται να αναζητά μεγάλους χώρους για να προσφέρει αγοραστική εμπειρία στους πελάτες της, πάνω από 800-900 τ.μ. (γύρω στα 1.000 τ.μ. κατά μ.ο.), σε malls, retail parks και εμπορικούς δρόμους. Με αυτές τις προδιαγραφές δεν είναι εύκολο να εξευρεθούν διαθέσιμα ακίνητα ή χώροι σε υφιστάμενα εμπορικά κέντρα, ειδικά στην πρωτεύουσα. Πάντως η ανάπτυξη λαμβάνει ώθηση σε πόλεις της περιφέρειας.
Σύμφωνα με πηγές στην εταιρεία είναι προ των πυλών υπογραφές για δύο νέες συμβάσεις μίσθωσης ακινήτων, ενώ ωριμάζουν οι συζητήσεις και για άλλες εμπορικές συμφωνίες.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο κατάστημα Sinsay άνοιξε στις 27 Ιανουαρίου στο εμπορικό κέντρο Talos Plaza, στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι η επισκεψιμότητά του έχει ξεπεράσει τις αρχικές προσδοκίες ενώ οι επιδόσεις του σε επίπεδο πωλήσεων χαρακτηρίζονται εκπληκτικές στον πρώτο μήνα λειτουργίας και το κατατάσσουν μεταξύ των καλύτερων στο πανευρωπαϊκό δίκτυο της πολωνικής αλυσίδας.
Στελέχη της εταιρείας εκτιμούν ότι τα προϊόντα ανταποκρίνονται στο προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, καθώς συνδυάζουν προσιτές τιμές για την ποιότητα που προσφέρουν. Έτσι, η Sinsay, όπως και σε άλλες αγορές που έχει παρουσία, στην Ελλάδα, φέρεται να κερδίζει μερίδια από εδραιωμένους ξένους παίκτες της fast fashion μόδας όπως η ισπανική Zara και άλλα σήματα του ομίλου Inditex, η σουηδική H&M κ.ά.
Σχετικά με το επιχειρηματικό μοντέλο, σημειώνεται ότι η LPP δεν παραχωρεί δικαιώματα franchise και η ανάπτυξή της βασίζεται σε καταστήματα που ελέγχονται κεντρικά. Εξάλλου ο πολωνικός όμιλος μέσω της LPP Spolka Akcyjna ελέγχει το 100% της LPP Greece, που εγκαινίασε τη λειτουργία της πέρυσι τον Ιούνιο, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 1 εκατ. ευρώ. Διαχειριστής της εταιρείας είναι ο Πολωνός Slawomir Loboda, αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της LPP και γενικός διευθυντής έχει αναλάβει ο Σωτήρης Σιγάλας.
To σήμα έχει παρουσία σε 18 χώρες με 523 καταστήματα και αναπτύσσει διαδικτυακές πωλήσεις σε 16 χώρες, διαθέτοντας 500 χιλ. τ.μ. αποθηκευτικούς χώρους και 550 χιλ. τ.μ. χώρους πωλήσεων.