Nα ανεβάσει το χαρτοφυλάκιο των εξαγωγών της στις 70 χώρες και να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ τζίρο, μέχρι το 2027, επιδιώκει η εταιρεία φυτικών καλλυντικών Apivita.
Η εταιρεία που δραστηριοποιείται υπό την εποπτεία της ισπανικής Puig, μετά την εξαγορά το 2017 από την οικογένεια Κουτσιανά, εξάγει τα προϊόντα της ήδη σε 50 χώρες και το 38% του τζίρου της έρχεται από τις αγορές του εξωτερικού.
Το πρώτο δίμηνο του 2024 οι ρυθμοί ανάπτυξης της Apivita άγγιξαν το 12-13%, την ώρα που κινητήριος μοχλός εξακολουθεί να παραμένει και ο τουρισμός: Όχι μόνο μέσω αύξησης των πωλήσεων, αλλά και μέσω συνεργασιών με ξενοδοχεία και κέντρα ευεξίας σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Όπως σημειώνουν τα στελέχη της διοίκησης, ο χώρος του φαρμακείου συνεχίζει να είναι το μεγαλύτερο κανάλι πωλήσεων για την εταιρεία, με την απλή λιανική να είναι πιο δύσκολη στην προσέγγιση των πελατών.