Στη Γερμανία, οι πωλήσεις αναμένεται να μειωθούν κατά 14% φέτος ως απάντηση στην εκτόξευση των επιδοτήσεων από την κυβέρνηση τον Δεκέμβριο, την πρώτη πτώση από το 2016, σύμφωνα με την ομάδα λόμπι VDA.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι παρατηρητές της αγοράς έχουν περιορίσει τις προβλέψεις εν μέσω της διαρκούς πραγματικότητας ότι τα οχήματα είναι πολύ λιγότερο προσιτά από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης .
Ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας σε εκδήλωση για το θέμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων κ.Wissing επαίνεσε τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες και εξήρε την τεχνολογία τους ως «λαμπρή στο εξωτερικό». Όταν ρωτήθηκε τι θα μπορούσε να κάνει η κυβέρνηση για να ενισχύσει τη γερμανική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, είπε: «Την υποδομή φόρτισης».
Ωστόσο, σε αυτό το μέτωπο, το Βερολίνο έχει καθυστερήσει. Τον Οκτώβριο του 2022, ο Wissing ανέπτυξε μια φιλόδοξη στρατηγική για να επενδύσει 6,3 δισεκατομμύρια ευρώ (6,85 δισεκατομμύρια δολάρια) σε μια εθνική υποδομή που θα αύξανε τον αριθμό των σταθμών φόρτισης στη Γερμανία σε ένα εκατομμύριο το 2030.
Αυτό δεν πήγε τόσο γρήγορα όσο είχε προγραμματιστεί. Από τον περασμένο Σεπτέμβριο, υπήρχαν μόνο περίπου 105.000 λειτουργικοί δημόσιοι σταθμοί φόρτισης στη Γερμανία, σύμφωνα με την αρχή υποδομής .
Με τον τρέχοντα ρυθμό κατασκευής, σημείωσε η VDA, η Γερμανία θα χρειαστεί να τριπλασιάσει το ρυθμό της εάν θέλει να πετύχει τον στόχο της για το 2030.