13.7 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Αντίο στο τσάμπα delivery από τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ πρέπει να πουν σύντομα οι καταναλωτές

    Είναι γεγονός ότι οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ «μπαίνουν μέσα» από τα ηλεκτρονικά τους καταστήματα. Η κίνηση της Σκλαβενίτης να αρχίσει να χρεώνει με μεταφορικά τις ηλεκτρονικές παραγγελίες σίγουρα ξάφνιασε αρκετούς, όχι όμως τους ανθρώπους του κλάδου.

    Το κόστος για τις ηλεκτρονικές παραγγελίες της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα κυμαίνεται από 2,5 ευρώ για αγορές από 30 – 100 ευρώ έως 5 ευρώ για αγορές κάτω των 30 ευρώ.

    Η κίνηση αυτή της Σκλαβενίτης είναι σίγουρο πως θα επηρεάσει και τις άλλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ. Σύντομα λοιπόν οι καταναλωτές θα πρέπει να πουν “αντίο” στις δωρεάν παραδόσεις και να περιμένουν μία χρέωση που θα εξαρτάται από το ποσό της αγοράς που θα κάνουν.

    Σε επικοινωνία με τη διοίκηση της Μασούτης, της τελευταίας αλυσίδας η οποία δεν χρεώνει τα μεταφορικά στο e-shop της, σχετικά με το τι στάση θα τηρήσει, η απάντηση είναι ότι «αξιολογούνται όλα τα σενάρια».

    Σύμφωνα με παλιό στέλεχος του λιανεμπορίου, το «κακό» είχε ξεκινήσει το 2000 όταν η αλυσίδα Βερόπουλος εισέρχονταν πρώτη στον χώρο των online πωλήσεων, σε μία Ελλάδα όπου το internet ήταν αργό, περιορισμένο και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις άγνωστες. Με σύνθημα «είναι κεφάτη, σερφάρει στου Βερόπουλου» πρόσφερε με δωρεάν μεταφορικά την υπηρεσία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα. Αναπόφευκτο ήταν όσοι έπονταν να ακολουθήσουν την ίδια τιμολογιακή πολιτική.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα