Σε απάντηση προχώρησε μέσω ανάρτησης στο Facebook η ΑΒ Βασιλόπουλος στη συγκριτική διαφημιστική καμπάνια της Lidl Hellas που στον ιστότοπό της εξέτασε τις τιμές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στο διάστημα από τις 14 έως τις 18 Μαΐου, καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως είναι ο φθηνότερος discounter.
Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Lidl Hellas, η αλυσίδα εμφανίζεται να είναι φθηνότερη στο καλάθι των 14 προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε σχέση με την ΑΒ Βασιλόπουλος και τον Σκλαβενίτη, τις οποίες παρουσιάζει σαν Σούπερ Μάρκετ Α και Σούπερ Μάρκετ Β, ωστόσο στις αποδείξεις εμφανίζει ξεκάθαρα την επωνυμία των 2 προαναφερθέντων αλυσίδων, ενώ αφετέρου και τα χρώματα που χρησιμοποιεί για να τις περιγράψει είναι το γαλάζιο και το πορτοκαλί.
Άμεση όμως ήταν η απάντηση της ΑΒ Βασιλόπουλος. Ειδικότερα, μέσω σχετικής ανάρτησης στο Facebook η ΑΒ Βασιλόπουλος ευχαρίστησε τη LidlHellas που προτίμησε τα καταστήματα της ΑΒ για τις αγορές της και την ενημέρωσε ακόμη ότι η απόδειξη της θα ήταν ακόμη πιο χαμηλή αν είχε ΑΒ Plus και για αυτό την έκανε και μέλος.
Συγκεκριμένα, στην ανάρτηση αναφέρεται: “Αγαπητή Lidl Hellas ευχαριστούμε για τις αγορές σου! Η απόδειξή σου θα ήταν ακόμα πιο χαμηλή αν είχες ΑΒ Plus και εξαργύρωνες μια 6ευρη επιταγή. Γι’ αυτό σε κάναμε μέλος, ώστε την επόμενη φορά να ψωνίσεις οικονομικότερα! #TaLidlExounABPlus”.