Νέα εποχή διαγράφεται για την οικογένεια της Aegean λόγω της αναμενόμενης παραλαβής μεγάλου αριθμού αεροσκαφών, Airbus Α320 NEO.(οι εκτιμήσεις αναφέρονται σε 12 μέχρι το τέλος του έτους) και της αναδιάρθρωσης του στόλου αεροσκαφών της Olympic Air (από αεροσκάφη τύπου Q400 σε ΑΤR72-600).
Έως το τέλος της φετινής χρονιάς, η AEGEAN, εκτιμάται ότι θα παραλάβει 12 νέα αεροσκάφη το 2022, 7 το 2023 και 9 το 2024, με ορίζοντα 46 έως το 2026. Τα οποία πρόκειται να είναι πιο αποδοτικά και αναμένεται να συντελέσουν στη βελτίωση του μοναδιαίου κόστους, ιδιαίτερα από το πρώτο εξάμηνο του 2023, όπου το μεγαλύτερο μέρος του στόλου θα αποτελείται από αεροσκάφη, είτε νέας τεχνολογίας, είτε με νέους πιο ανταγωνιστικούς συμβατικούς όρους χρήσης.
Σχετικά με πρόγραμμα του 2022, η AEGEAN θα διαθέσει συνολικά 15 εκατ. θέσεις, επιχειρώντας από 8 βάσεις. Μάλιστα, η AEGEAN συνεχίζει τη σταδιακή αύξηση χωρητικότητας, με τελικό στόχο τον Ιούλιο και τον Αύγουστο να έχει οριακά μεγαλύτερα επίπεδα χωρητικότητας σε χιλιομετρικές θέσεις συγκριτικά με το 2019, με τη θετική συμβολή της αυξημένης χωρητικότητας από τη βάση της Θεσσαλονίκης, αλλά και από τα δυο κύρια αεροδρόμια της Κρήτης.
Μετά και την προσθήκη της Φλωρεντίας και του Μπάρι, οι προορισμοί της Ιταλίας στους οποίους επιχειρεί η AEGEAN έφτασαν τους 8 (Ρώμη, Μιλάνο, Μπολόνια, Βενετία, Κατάνια, Νάπολη, Φλωρεντία, Μπάρι). Αντίστοιχα, μετά την προσθήκη του αεροδρομίου της Κολωνίας, οι προορισμοί της Γερμανίας ανήλθαν σε 12 (Φρανκφούρτη, Μόναχο, Ντίσελντορφ, Στουτγάρδη, Αμβούργο, Βερολίνο, Αννόβερο, Νυρεμβέργη, Κολωνία, Καρλσρούη/Μπάντεν-Μπάντεν, Μίνστερ Όσναμπρικ, Φριντρισχάφεν).
Τέλος, με την προσθήκη του Μπιλμπάο, οι προορισμοί που εξυπηρετεί στην Ιβηρική χερσόνησο έφτασαν τους 8 (Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Βαλένθια, Μάλαγα, Ίμπιζα, Μπιλμπάο, Λισαβώνα, Πόρτο).