19 C
Athens
Thursday, May 2, 2024
More

    Amazon, Meta & Google: Οι κερδισμένοι από την άνοδο του AI

    Η επενδυτική εταιρεία BMO Capital Markets ξεκίνησε την αξιολόγηση 25 μετοχών του διαδικτύου και της τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένων των Amazon (AMZN), Meta Platforms (META) και Alphabet (GOOG), αναφέροντας ότι πολλές από αυτές τις εταιρείες θα επωφεληθούν καθώς οι δημιουργοί περιεχομένου και η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσουν τους αντίστοιχους τομείς τους.

    “Ένα κύριο θέμα που θα παρακολουθήσουμε το 2024 και μετά είναι το πώς αυτοί οι υποτομείς συνδυάζονται μεταξύ τους, μαζί με τις επιπτώσεις των μετοχών από την εξάπλωση της τεχνητής νοημοσύνης”, έγραψε ο αναλυτής Brian Pitz.

    Την τελευταία δεκαετία ή περισσότερο, ο τομέας της ψηφιακής διαφήμισης επέτρεψε στους επιτυχημένους δημιουργούς περιεχομένου να αποκτήσουν προβολή, κάτι που ωφέλησε εταιρείες όπως η Meta και το TikTok.

    Και πρόσφατα, το YouTube και το Instagram έκλεισαν το χάσμα χάρη στα Shorts και Reels, αντίστοιχα, δήλωσε ο Pitz.

    Η BMO αξιολόγησε λοιπόν τις Alphabet (GOOG), Snap (SNAP) και Pinterest (PINS) με αξιολόγηση outperform, ενώ η Meta (META) πήρε αξιολόγηση market perform.

    Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά με τη σύσταση προϊόντων, ενώ οι εταιρείες με παράδοση την ίδια μέρα έχουν διευκολύνει την παράδοση των προϊόντων στα χέρια των καταναλωτών, δήλωσε ο Pitz.

    “Ως αποτέλεσμα, αυτές οι επενδύσεις μειώνουν τη μεταφορά που απαιτείται για την αποστολή των προϊόντων και αυτό είναι εφικτό μόνο λόγω της ανόδου των κεφαλαιουχικών δαπανών κατά τη διάρκεια της πανδημίας για τα κέντρα εκτέλεσης και τη μεταφορική ικανότητα του last mile”, έγραψε ο Pitz.

    Η BMO αξιολόγησε την Amazon με outperform και τις eBay (EBAY) και Wayfair (W) με αξιολόγηση market perform.

    Για τα online ταξίδια, η εταιρεία δήλωσε ότι ενώ η αγορά είναι μεγάλη και σταθερή, εξακολουθεί να είναι κατακερματισμένη.

    “Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Phocuswright και της BMO, η αγορά ταξιδιωτικών κρατήσεων θα φτάσει τα 1,4 τρισ. δολάρια το 2023, δηλαδή 4% κάτω από τα επίπεδα του 2019 και το 2024 αναμένεται να είναι πάνω από 1,5 τρισ. δολάρια”, έγραψε ο Pitz, προσθέτοντας ότι οι τάσεις παραμένουν ευνοϊκές και η ενσωμάτωση του AI συμβαίνει “σε πραγματικό χρόνο και θα μπορούσε να ωφελήσει ολόκληρο το ψηφιακό ταξιδιωτικό τοπίο”.

    Έχει αξιολογήσεις outperform για τις Booking (BKNG) και Expedia (EXPE) και αξιολογήσεις market perform για τις Airbnb (ABNB) και Trip Advisor (TRIP).

    Οι μετοχές της διαφημιστικής τεχνολογίας αυξήθηκαν πέρυσι, αλλά πηγαίνοντας προς το 2024, οι ετήσιες συγκρίσεις είναι “σχετικά εύκολες” στο πρώτο εξάμηνο, επισήμανε η BMO.

    Προβλέπουμε ότι η παγκόσμια αγορά ψηφιακής διαφήμισης θα αυξηθεί από 500 εκατ. δολάρια το 2022 σε 668 εκατ. δολάρια το 2024, όταν το 69% του συνόλου των διαφημιστικών δολαρίων θα συναλλάσσεται ψηφιακά”, έγραψε ο Pitz. “Αυτές οι εκτιμήσεις θα μπορούσαν να αποδειχθούν συντηρητικές, δεδομένης της προσδοκίας μας για ισχυρές ψηφιακές διαφημιστικές δαπάνες γύρω από μεγάλα γεγονότα όπως οι προεδρικές εκλογές στις ΗΠΑ και οι θερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες του Παρισιού 2024”.

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα