Άλλα δύο καταστήματα ετοιμάζεται να ανοίξει η τούρκικη αλυσίδα ένδυσης Lc Waikiki στην Κρήτη.
Το 11ο κατάστημά της στην Ελλάδα πρόκειται να ανοίξει η τουρκική αλυσίδα ένδυσης LC Waikiki στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Η ανάπτυξη του νέου καταστήματος της LC Waikiki στο κέντρο της πόλης έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, σύμφωνα με πληροφορίες και αναμένεται να ανοίξει άμεσα για το κοινό, πιθανόν και τη Δευτέρα, 13 Μαρτίου.
Ήδη έχουν κλείσει συμφωνίες για δύο ακόμη καταστήματα, σε Καβάλα και Γιάννενα, που θα ενισχύσουν το δίκτυο στα 13 σημεία συνολικά. Υπενθυμίζεται ότι στο τέλος του 2021, η εταιρεία διέθετε 6 καταστήματα με κύκλο εργασιών 12,7 εκατ. ευρώ και κατάφερε σε ένα χρόνο να διπλασιάσει δίκτυο και τζίρο.
Σχετικά με τα νέα της καταστήματα, στην Καβάλα, πρόκειται γιαεμβληματικό κτίριο στην κεντρική πλατεία της πόλης το οποίο ανακατασκευάζεται, ενώ στα Γιάννενα αφορά χώρο στο εμπορικό πάρκο που αναπτύσσει η Fourlis ΦΡΛΚ -3,91% στο πλαίσιο της αναδιαμόρφωσης του μοντέλου καταστημάτων ΙΚΕΑ, με λιγότερα τ.μ. στη συγκεκριμένη πόλη. Με βάση το χρονοδιάγραμμα και τα δύο καταστήματα θα πρέπει να έχουν ανοίξει μέχρι τα μέσα Ιουνίου, χωρίς να αποκλείεται στο μεσοδιάστημα προσθήκη και νέου σημείου καθώς ωριμάζουν οι διαπραγματεύσεις για δέσμευση χώρων σε Αθήνα και επαρχία.
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο κατάστημα LC Waikiki στην Ελλάδα άνοιξε το 2018 στο εμπορικό κέντρο Flamingo, στην Ξάνθη και έναν χρόνο αργότερα άνοιξε κατάστημα στη Θεσσαλονίκη. Έκτοτε το brand ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση του στη Βόρεια Ελλάδα ενώ επεκτάθηκε και σε μεγάλες πόλεις όπως η Λάρισα, η Κόρινθος και η Πάτρα. Μετά την πανδημία η εταιρεία επιτάχυνε τις επενδύσεις ενώ ειδικό βάρος στη στρατηγική της είχε το άνοιγμα καταστήματος στην Αθήνα πέρυσι, στο εμπορικό κέντρο River West και στο Piraeus Retail Park.
Ωστόσο και η επέκταση σε λίγες ημέρες στην Κρήτη έχει σημαντική βαρύτητα. Η LC Waikiki, η “τουρκική Zara” όπως είθισται να την αποκαλούν, θεωρείται πολυαναμενόμενο εμπορικό σήμα στην τοπική αγορά, όπου έχουν επενδύσει όλες οι μεγάλες αλυσίδες παγκόσμιας εμβέλειας, όπως π.χ. η Zara που εγκαινίασε στο Ηράκλειο το πρώτο νέας γενιάς κατάστημα του δικτύου της πριν από 3 χρόνια, η H&M και προσφατα η SiNSAY, που επέλεξε τη συγκεκριμένη πόλη για να κάνει το ντεμπούτο της στην Ελλάδα. Όλες οι πολυεθνικές απολαμβάνουν υψηλές επιδόσεις. Εξάλλου, η τοπική οικονομία -βασισμένη στον τουρισμό και την αγροδιατροφή- αποδεικνύεται ανθεκτική παρά τις προκλήσεις διαθέτοντας ενημερωμένο καταναλωτικό κοινό.