20.9 C
Athens
Friday, November 22, 2024
More

    Alibaba: Δυναμική επιστροφή και 6.5%

    Η Alibaba ($BABA) φαίνεται να προσπαθεί να κάνει μια δυναμική επιστροφή, αφού την Πέμπτη, οι μετοχές της σημείωσαν άνοδο 6.5% μετά τα αποτελέσματα τριμήνου τα οποία ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις.

    Τα Non-GAAP κέρδη, αυξήθηκαν κατά 48% σε ετήσια βάση στα 17,37 γουάν ή 2,40 δολάρια, ενώ στα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 14% σε ετήσια βάση σε 234,16 δις γουάν ή 32,29 δις δολάρια.

    Επιπλέον, η Alibaba ($BABA) δήλωσε ότι από το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου, εφάρμοσε μια νέα οργανωτική δομή, σύμφωνα με την οποία είναι πλέον η εταιρεία ενός χαρτοφυλακίου έξι μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων και ορισμένων άλλων επιχειρήσεων.

    Οι έξι μεγάλες μονάδες είναι οι Taobao και Tmall, Alibaba International Digital Commerce (AIDC), Local Services, Cainiao Smart Logistics Network και Digital Media and Entertainment.

    Τα έσοδα και το προσαρμοσμένο EBITA αυξήθηκαν κατά 14% και 32% σε ετήσια βάση, αντίστοιχα, λόγω των βελτιώσεων σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς”, δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Alibaba Toby Xu.

    Τα έσοδα από το Cloud Intelligence, το οποίο αναπτύσσει μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης, αυξήθηκαν κατά 4% σε ετήσια βάση στα 25,12 δις γουάν ή περίπου στα 3,47 δις δολάρια.

    Η αύξηση του Alibaba Cloud προήλθε από την αποθήκευση, τα δίκτυα και τα προϊόντα που σχετίζονται με το AI, αλλά αντισταθμίστηκε εν μέρη από την ομαλοποίηση της ζήτησης του Content Delivery Network σε σύγκριση με την περσινή περίοδο, σύμφωνα με την εταιρεία.

    Τα συνολικά έσοδα του Taobao και του Tmall Group αυξήθηκαν κατά 12% σε ετήσια βάση σε 114,95 δις γουάν ή 15,85 δις δολάρια. Η εφαρμογή Taobao αύξησε τους μέσους καθημερινούς ενεργούς χρήστες κατά 6,5% σε ετήσια βάση, ενώ η Xianyu, μια online κοινότητα και αγορά, αύξησε τους καθημερινούς ενεργούς χρήστες κατά 18% σε ετήσια βάση.

    Η εταιρεία πρόσθεσε ότι το Shopping Festival δημιούργησε σταθερή αύξηση στον όγκο των παραγγελιών και τη μέση αξία των παραγγελιών. Κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ, οι δαπάνες των μελών του 88VIP αυξήθηκαν σε διψήφια ποσοστά, ενώ ο αριθμός των συνδρομητών που πληρώνουν κατέγραψε επίσης ισχυρή αύξηση.

    Τα έσοδα από την Alibaba International Digital Commerce αυξήθηκαν κατά 41% σε ετήσια βάση σε 22,12 γουάν ή 3,05 δις δολάρια. Το πρώτο τρίμηνο, η συνδυασμένη αύξηση των παραγγελιών των επιχειρήσεων λιανικής της AIDC ήταν περίπου 25% σε ετήσια βάση, χάρη στις σταθερές επιδόσεις όλων των μεγάλων πλατφορμών λιανικής, πρόσθεσε η εταιρεία.

    Τα έσοδα από τοπικές υπηρεσίες σημείωσαν άλμα 30% σε ετήσια βάση στα 14,45 δις γουάν ή 1,99 δις δολάρια, χάρη στην ισχυρή αύξηση των εσόδων τόσο στις επιχειρήσεις Ele.me όσο και στην Amap.

    Τα έσοδα από το Cainiao Smart Logistics Network αυξήθηκαν κατά 34% σε ετήσια βάση στα 23,16 δις γουάν η 3,19 δις δολάρια, καθοδηγούμενα από την αύξηση των εσόδων από τις διεθνείς υπηρεσίες λύσεων εφοδιασμού και τις εγχώριες υπηρεσίες logistics για καταναλωτές.

    Τα έσοδα από τα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αυξήθηκαν κατά 36% σε σχέση με πέρυσι σε 5,38 δις γουάν ή 742 εκατομμύρια δολάρια. Η Alibaba ($BABA) σημείωσε ότι τα συνολικά έσοδα της Youku από τις συνδρομές αυξήθηκαν κατά 5% σε ετήσια βάση, κυρίως λόγω της αύξησης του μέσου εσόδου ανά χρήστη, και επωφελούμενη από το υψηλής ποιότητας πρωτότυπο περιεχόμενο.

    Τέλος, ο Toby Xu σημείωσε ότι η εταιρεία αγόρασε αμερικανικές μετοχές της εταιρείεας αξίας 3,1 δισ. δολαρίων το τρίμηνο αυτό. Κάτι που δείχνει ότι η εταιρεία αναμένει θετικά νέα στο μέλλον και για αυτό αγοράζει πίσω μια ποσότητα από τις μετοχές της τώρα που είναι σχετικά φθηνές ακόμα.

    Pointmedia.gr

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα