Τα προϊόντα της γαλακτοβιομηχανίας ΑΓΝΟ κάνουν ολική επαναφορά υπό τη νέα ιδιοκτησία της εταιρείας Ελληνικά Γαλακτοκομεία των αδελφών Σαράντη. Αυτή η αλλαγή αφορά τόσο την επικοινωνία προς τους καταναλωτές όσο και τη σταδιακή ανανέωση στα σημεία λιανικής πώλησης.
Τα τελευταία 24ωρα, η ΑΓΝΟ είναι παρούσα στα social media, συγκεκριμένα στο Facebook και στο Instagram. Με τα posts που δημοσιεύει, αναδεικνύει έντονα το παρελθόν της εταιρείας, κάνοντας αναφορά σε ιστορικούς σταθμούς της.
Η διαδικτυακή παρουσία αυτή φυσικά δεν είναι τυχαία, καθώς συμπίπτει με την επιστροφή, μετά από αρκετά χρόνια, στα ψυγεία επιλεγμένων σημείων πώλησης. Αυτά περιλαμβάνουν μεγάλα σούπερ μάρκετ και κάποια κεντρικά σημεία μικρής λιανικής, όπου προσφέρονται γαλακτοκομικά προϊόντα υπό τη νέα επωνυμία “Αγνό”. Τα προϊόντα Αγνό θα είναι διαθέσιμα στις αλυσίδες super market Μασούτης και Σκλαβενίτης, στην αλυσίδα 4all, καθώς και στην αλυσίδα ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, μελλοντικά. Επιπλέον, τα προϊόντα θα είναι διαθέσιμα σε μπακάλικα, αρτοζαχαροπλαστεία, φούρνους και μίνι μάρκετ σε όλη την πόλη της Θεσσαλονίκης.