Για μία ακόμα χρονιά, η Αγγελάκης συμμετέχει στην έκθεση Anuga, στην οποία φέτος θα παρουσιάσει μεταξύ άλλων μία νέα sustainable συσκευασία για το βραβευμένο OliVchicken®, που συνεχίζει δυναμικά την επέκτασή του στις αγορές του εξωτερικού. Ώθηση σε αυτήν την επέκταση αναμένεται να δώσει και η απόκτηση νέων πιστοποιήσεων που επιδιώκει να λάβει η εταιρεία, που θα βοηθήσουν στο άνοιγμα ορισμένων απαιτητικών αγορών.
Ποιες αγορές του εξωτερικού επιδιώκετε να ανοίξετε ή να αναπτύξετε;
Η εταιρεία μας εντάσσει στο στρατηγικό της πλάνο ανάπτυξης των εξαγωγών τις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης, της Ασίας και της Μέσης Ανατολής. Θα θέλαμε εδώ να τονίσουμε πως η εξαγωγή κρέατος και συγκεκριμένα κοτόπουλου, συναντά τεράστιες γραφειοκρατικές δυσκολίες στην Ασία κυρίως λόγω έλλειψης διακρατικών συμφωνιών, ενώ αντίστοιχα θέματα προκύπτουν και στη Σαουδική Αραβία όπου περιορισμοί γύρω από την επεξεργασία και μεταποίηση του κρέατος δυσκολεύουν την είσοδο μας. Παρόλα αυτά, σε συνεργασία με το αρμόδιο Υπουργείο και τους κατά τόπους Έλληνες εμπορικούς ακολούθους, κάνουμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου το ελληνικό κοτόπουλο να φτάσει σε όλες τις αγορές ενδιαφέροντος.
Πώς θα κινηθείτε μέσα στο τρέχον πληθωριστικό περιβάλλον;
Η διαρκώς αυξανόμενη τάση του πληθωρισμού δημιουργεί, όπως και σε όλους τους παραγωγικούς κλάδους παγκοσμίως, μια αναταραχή στο θέμα των τιμών, γεγονός που επηρεάζει και την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Η εταιρεία μας, κατανοώντας τη διαρκή αύξηση που παρατηρείται στο καλάθι του νοικοκυριού, προσπαθεί να απορροφήσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μέρος των αυξήσεων αυτών, με σκοπό να μην επηρεαστεί η τιμή των προϊόντων στο ράφι.
Πώς κινούνται οι υπάρχουσες συνεργασίες σας στο εξωτερικό;
Η πορεία των 4 μεγάλων συνεργασιών της εταιρείας μας, σε ΗΑΕ, Κατάρ, Χονγκ Κονγκ και Τσεχία, εμφανίζουν μια εντυπωσιακή άνοδο το πρώτο 9μηνο του ’23 και βάσει της μέχρι σήμερα εικόνας των προβλέψεων σε αυτές τις αγορές, ανοδικά θα κλείσει και το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Συνεχίζετε με τον ίδιο, μικρότερο ή μεγαλύτερο αριθμό κωδικών εκτός Ελλάδος;
Η εταιρεία μας επενδύει διαρκώς σε νέα προϊόντα και συσκευασίες δίνοντας μεγάλη βαρύτητα στο τμήμα RnD. Σύντομα θα λανσαριστεί στην αγορά του εξωτερικού η προϊοντική σειρά OliVchicken® σε νέα sustainable συσκευασία την οποία θα παρουσιάσουμε για πρώτη φορά στην Anuga.
Ποιες επενδύσεις και ποιες κινήσεις σχεδιάζετε για φέτος, ώστε να κάνετε περισσότερο γνωστά τα προϊόντα σας και ποιες οι αντίστοιχες χώρες – στόχοι;
Πέραν του επενδυτικού προγράμματος αξίας 30εκ. € που η εταιρεία μας θα υλοποιήσει μέσα στα επόμενα 2 χρόνια, βρισκόμαστε σε διαδικασία πρόσθετων πιστοποιήσεων, οι οποίες σε συνδυασμό με τις υφιστάμενες πιστοποιήσεις, θα μας δώσουν επιπλέον ώθηση στην προσπάθεια μας για διείσδυση σε απαιτητικές αγορές. Οι χώρες-στόχοι με τις οποίες η εταιρεία μας βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για άμεση τοποθέτηση είναι η Κύπρος, η Γερμανία και η Σιγκαπούρη.
Πηγή: Foodreporter