Η Aegean Airlines είναι ομολογουμένως μια από τις πολύ καλές Ευρωπαικές Αεροπορικές εταιρίες .
Μάλιστα το 2022 έλαβε ακόμα μια σημαντική διάκριση της Skytrax World Airline Awards κατακτώντας τον τίτλο της καλύτερης περιφερειακής αεροπορικής εταιρίας στην Ευρώπη. Είναι γεγονός και δεν μπορεί κανείς να αμφισβιτήσει ότι διαθέτει ένα σύγχρονο στόλο αεροσκαφών και καλά εκπαιδευμένο προσωπικό . Εξαιρετική είναι και η συμπεριφορά αλλά και η εξυπηρέτηση του προσωπικού εδάφους της εταιρίας στο Αεροδρόμιο Ε. Βενιζέλος .
Είναι όμως τόσο καλά και άριστα όσο θέλουν να δείχνουν ή υπάρχουν κάποιες γκρίζες ζώνες που είτε αποσιωπούνται είτε επιμελώς αποκρύπτονται ;
Το Λονδίνο είναι ένας από τους πιο συχνούς ημερίσιους προορισμούς με εκατοντάδες επιβάτες και θα φανταζόνταν κάποιος ότι η εταιρία θα είχε εξασφαλίσει για τους πελάτες της να τυγχάνουν της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης και υποστήριξης.
Η πραγματικότητα όμως είναι τελείως διαφορετική και δείχνει πίσω από τις κάμερες και τα βραβεία, τα χαμόγελα και τις ανακοινώσεις , υπάρχουν σοβαρές αδυναμίες που δεν τιμούν τα στελέχη και αμαυρώνουν την φήμη της εταιρίας.
Την εβδομάδα που πέρασε στο αεροδρόμιο του Λονδίνου το Gatwick ζευγάρι ταξιδιωτών και μάλιστα της business class έφτασε στις 11:15π.μ. , η αλήθεια είναι ίσως με κάποια καθυστέρηση , στο γκισέ της Aegean για προγραματισμένη πτήση στις 12:15μ.μ . Δηλαδή μία ώρα πριν. Προς έκπληξή τους διαπίστωσαν ότι δεν υπήρχε κανένας υπάλληλος προκειμένου να κάνουν checkin . Αλλά δεν υπήρχε και κανένας αρμόδιος εκπρόσωπος της εταιρίας Aegean προκειμένου να τους ενημερώσει και να τους εξυπηρετήσει αφού προφανώς μεν είχαν χάσει την πτήση τους αλλά δεν υπήρχε κανένας για να απευθυνθούν .
Μέσω του ιδιωτικού πρακτορείου που συνεργάζονταν στην Αθήνα έκαναν κράτηση για την επόμενη βραδυνή πτήση μέσω όμως του αεροδρομίου Heathrow του Λονδίνου .
Εκεί ξεκίνησε ένας άλλος ακόμα πιο πολύωρος Γολγοθάς . Αναζήτησαν κάποιον υπέυθυνο της εταιρίας για να τους εξυπηρετήσει με την έκδοση των εισητηρίων . Ανταυτού όμως υπήρχε μόνο μια πινακίδα η οποία είχε αναγραφόμενο ένα τηλέφωνο επικοινωνίας το οποίο παρά τις επανειλημένες κλήσεις δεν απαντούσε . Με την συνδρομή υπαλλήλων άλλων εταιριών και μετά από αρκετή ώρα αναζήτησης , βρέθηκαν δυο εξουσιοδοτημένοι της εταιρίας από τους οποίους και ζητήθηκε η έκδοση των εισητηρίων με την επίδειξη της ηλεκτρονικής κράτησης .
Το κωμικοτραγικό της ιστορίας ήταν πως ο ένας εξουσιοδοτημένος υπάλληλος δεν ήξερε να χειριστεί το πρόγραμμα του υπολογιστή και ο άλλος ενώ έβλεπε την κράτηση για κάποιο “ανεξήγητο” όπως ο ίδιος ανέφερε , λόγο , δεν μπορούσε να τα εκδώσει .
Υπήρχε βέβαια ένα ακόμη σοβαρό πρόβλημα αυτό της επικοινωνίας , αφού τα αγγλικά και των δυο υπαλλήλων , τουλάχιστον στην άρθρωση , ήταν ακατανόητα .
Μετά από 2,5 ώρες έδωσε τελικά την λύση πάλι το ιδιωτικό πρακτορείο από την Αθήνα και το ζευγάρι μπόρεσε να επιστρέψει ξημερώματα της επόμενης ημέρας στον προορισμό του.
Έαν κάποιος ισχυριστεί ότι ήταν ενδεχομένως ένα μεμονωμένο γεγονός , σίγουρα δεν μπορεί να μην παραδεχτεί ότι το service της Aegean τουλάχιστον στο Λονδίνο είναι ανύπαρκτο.
Έτσι για να επιβεβαιωθεί η λαική ρήση πως ότι λάμπει δεν είναι πάντα χρυσός .