12.4 C
Athens
Tuesday, November 26, 2024
More

    Adus: Με το βλέμμα εκτός συνόρων παρουσιάζει τον νέο co-CEO Κωνσταντίνο Φρουζή

    Τον Κωνσταντίνο Φρουζή παρουσίασε ως νέο συνδιευθύνοντα σύμβουλο η εταιρεία Adus που ειδικεύεται στο merchandising, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Lux & Easy Signature.

    Με εμπειρία άνω των 35 ετών σε κλάδους όπως FMCG και Πετρέλαιο/Ενέργεια, Λιανικό εμπόριο, Φαρμακευτικά/Υγεία & Ευεξία, Τηλεπικοινωνίες, ο Κωνσταντίνος Φρουζής συνεργάζεται από πέρσι με την εταιρεία ως εξωτερικός συνεργάτης, και τώρα, κρατώντας το τιμόνι της μαζί με τον Τάκη Λουκέρη, υπόσχεται να την επεκτείνει τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

    «Η Αdus με το συγκεκριμένο business model θα πηγαίνει όλο και πιο ψηλά» προέβλεψε ο νέος CEO, στηρίζοντας την αισιοδοξία του στα βασικά προτερήματα της εταιρείας που είναι ο επαγγελματισμός και η σταθερότητα της ομάδας.

    «Ήμουν πάντα υπέρ της σταθερής ανάπτυξης μιας εταιρείας και όχι υπέρ των πυροτεχνημάτων. Άρα ποντάρουμε πάρα πολύ στις σταθερές συνεργασίες γιατί οι σταθερές συνεργασίες φέρνουν και σταθερούς πελάτες.  Η καλύτερη διαφήμισή μας είναι το “word of mouth” από τους υπάρχοντες πελάτες μας, που δηλώνουν ενθουσιασμένοι», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Φρουζής.

    Ο Κωνσταντίνος Φρουζής δε δίστασε μάλιστα να εκφράσει τη βεβαιότητά του ότι «στην επόμενη τριετία οι πελάτες της Αdus θα υπερδιπλασιαστούν, όπως και ο τζίρος της», ενώ τόνισε ότι «υπάρχει πλάνο για την επέκταση της εταιρείας εκτός συνόρων προς το τέλος του 2024 ή το αργότερο το 2025».

    Ποια είναι η Adus;

    Η ADUS υιοθετεί καινοτόμο Outsourcing Business Μodel σε “Fast Moving Consumer Services” τεσσάρων πυλώνων σε Αγορές στους ακόλουθους τομείς

    • Υπηρεσίες Πωλήσεων, Merchandising και Παραγγελιοληψίας
    • Υπηρεσίες Προώθησης Πωλήσεων,
    • Υπηρεσίες Ανάδειξης & Τοποθέτησης Προϊόντων,
    • Υπηρεσίες Below-the-Line
    • Υπηρεσίες Επιχειρηματικής Εξωστρέφειας

    Οι Σύμβουλοι της ADUS συνεισφέρουν καθημερινά εξασφαλίζοντας:

    • την μεγάλη πληθυσμιακή κάλυψη και γεωγραφική εγγύτητα των σημείων για τους πελάτες καθώς και την υψηλής ποιότητας ταχεία απόκριση για κάθε επίσκεψη ανά σημείο.
    • την λειτουργική ευελιξία και την άμεση επικοινωνία σε κάθε συνεργασία
    • την διασφάλιση συνέχειας υπηρεσιών και πνεύμα προληπτικής κάλυψης ρίσκου
    • την συνεχή κερδοφορία και εμπορική ανάπτυξη των Πελατών
    • την ελαχιστοποίηση του κόστους πωλήσεων των Πελατών

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα