20.1 C
Athens
Saturday, November 23, 2024
More

    Αδελφοί Chevrolet: Οι αυτοκινητιστές που παρά το ταλέντο και τη φήμη δεν μπόρεσαν να ξεφύγουν από την κακή τους μοίρα

    Σαν σήμερα, στις 16 Απριλίου του 1946, ο Arthur Chevrolet, αυτοκινητιστής και αδελφός του ομώνυμου ιδιοκτήτη της Chevrolet, Louis Chevrolet, αυτοκτονεί στο Slidell της Λουιζιάνα – στα 61 του, μετά από πολυετή πάλη με την κατάθλιψη.

    Ως έτος γέννησης του Arthur έχει καταγραφεί το 1884 ή το 1886. Στις αρχές της δεκαετίας του 1900, ο Louis και ο Arthur, μαζί με τον μικρότερο, ετεροθαλή αδελφό τους Gaston,  εγκατέλειψαν την Ευρώπη και μετακόμισαν στην Αμερική, όπου ασχολήθηκαν με τους αγώνες αυτοκινήτων.

    Το 1905, ο Louis ήταν ο πρώτος της οικογένειας που διακρίθηκε νικώντας τον θρύλο των αγώνων του Ντιτρόιτ, Barney Oldfield, σε έναν αγώνα στη Νέα Υόρκη.

    Οι αγωνιστικές επιδόσεις του Louis Chevrolet τράβηξαν τελικά την προσοχή του William C. Durant από το Flint, ο οποίος το 1908 ίδρυσε τη General Motors (GM). Λειτουργώντας από το αρχικό εργοστάσιο αμαξών του Durant, γνωστό ως Durant-Dort Factory №1 στη διεύθυνση 303 West Water Street, ο Chevrolet άρχισε να αγωνίζεται και να σχεδιάζει αυτοκίνητα για την αγωνιστική ομάδα Buick της GM. Το 1911, η Chevrolet συνεργάστηκε με τον Durant για την παραγωγή του πρώτου αυτοκινήτου Chevrolet.

    Οι δύο άνδρες συγκρούστηκαν για το είδος του αυτοκινήτου που ήθελαν, με τον Durant να υποστηρίζει ένα όχημα χαμηλού κόστους για να ανταγωνιστεί το μοντέλο Τ του Henry Ford και τον Chevrolet να πιέζει για κάτι πιο ακριβό. Το 1915, ο Chevrolet πούλησε το μερίδιό του στην εταιρεία στον Durant και τον επόμενο χρόνο η Chevrolet Motor Company έγινε μέρος της General Motors.

    Τα αδέλφια του Louis συνέχισαν να αγωνίζονται και να κατασκευάζουν αυτοκίνητα. Ο Arthur Chevrolet οδήγησε στον εναρκτήριο αγώνα Indianapolis 500, που πραγματοποιήθηκε το 1911, αν και μηχανικά προβλήματα τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει τον αγώνα και δεν κατάφερε να τερματίσει.

     

    Οι τρεις πρώτοι αγώνες του Άρθουρ διεξήχθησαν στο Indianapolis Speedway στις 28 Μαΐου 1910 (τερμάτισε 4ος σε Buick), 2 Ιουλίου 1910 (τερμάτισε 4ος σε Marquette-Buick) και 4 Ιουλίου 1910 (τερμάτισε 5ος σε Marquette-Buick)

    Έκανε άλλη μια προσπάθεια στο Indy 500 το 1916, αλλά και πάλι δεν τερμάτισε.

    Κατά τη διάρκεια του 8ου γύρου του αγώνα των 22 γύρων, η αλυσίδα στο Marquette-Buick έσπασε. Εκτός αγώνα, ο Άρθουρ κατέρρευσε από απόγνωση, τερματίζοντας 27ος από τους 30 συμμετέχοντες

    Ο μικρότερος αδελφός του Gaston κέρδισε το Indy 500 το 1920 με ένα Monroe-Frontenac που σχεδίασαν τα αδέλφια του, για να πεθάνει αργότερα την ίδια χρονιά σε αγωνιστικό ατύχημα σε ηλικία 28 ετών.

    Η τραγωδία όμως δεν τελείωσε εδώ… Παρά το ταλέντο του Louis και του Arthur στους αγώνες και το σχεδιασμό (κατασκεύαζαν επίσης κινητήρες αεροσκαφών), δεν το είχαν καθόλου στα οικονομικά και συχνά υποχωρούσαν χωρίς να καρπώνονται τις ανταμοιβές που τους αναλογούσαν.

    Μέχρι τη δεκαετία του 1930, και οι δύο άνδρες ήταν απένταροι και η αγωνιστική τους καριέρα είχε τελειώσει. Ο Louis επέστρεψε στο Ντιτρόιτ για να εργαστεί στο τμήμα Chevrolet της GM – ηττημένος, ο Arthur αποσύρθηκε στη Λουιζιάνα και στην “πρόωρη συνταξιοδότηση” όπου και έπεσε σε κατάθλιψη. Ο Louis πέθανε στις 6 Ιουνίου 1941 και ο Arthur κρεμάστηκε πέντε χρόνια αργότερα.

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα