Η εταιρεία courier ACS είδε τα έσοδά της να αυξάνονται κατά 5,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα στα 77,099 εκατ. ευρώ. Η συγκεκριμένη άνοδος αντικατοπτρίστηκε και στην κερδοφορία με τα κέρδη προ φόρων να ενισχύονται κατά 5,2%. Την ίδια στιγμή, τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 8 εκατ. ευρώ.
Η εν λόγω ανάπτυξη δε δικαιολογείται από την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου, το οποίο αποτελεί την κινητήριο δύναμη επέκτασης για τον κλάδο των ταχυμεταφορών καθώς η ανάπτυξη του e-commerce παρέμεινε περιορισμένη, αλλά στην… επιστολική ψήφο για τις Ευρωεκλογές που διεξήχθησαν τον περασμένο Ιούνιο!
Όπως εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Απόστολος Γεωργαντζής η εταιρεία ταχυμεταφορών ανέλαβε μέρος των παραδόσεων και των αποστολών για την εκλογική διαδικασία και αυτό βοήθησε την εταιρεία στα οικονομικά αποτελέσματα.
“Σε επίπεδο EBITDA η ACS εμφάνισε ένα θετικό αποτέλεσμα. Σε αυτό σημαντική υπήρξε η συμβολή των βελτιωμένων πωλήσεων που πραγματοποιήθηκαν κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, οι οποίες βοηθήθηκαν από το project της επιστολικής ψήφου “, διευκρίνισε ο κ. Γεωργαντζής.
Παράλληλα, ο επικεφαλής της εισηγμένης ανέφερε ότι η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει και το μερίδιό της στην εγχώρια αγορά ταχυμεταφορών στην οποία διαθέτει ποσοστό άνω του 25% σε εσωτερικό επίπεδο αν ληφθούν υπόψη και οι ταχυμεταφορές που εξυπηρετεί για το εξωτερικό τότε το μερίδιό της αυξάνεται κατά 10% και διαμορφώνεται σε άνω του 35%.
Από την άλλη, το ηλεκτρονικό εμπόριο στην χώρα μας, μετά την έκρηξη που γνώρισε κατά τη διάρκεια των ετών της πανδημίας του κορονοϊού, επέστρεψε σε κανονικά επίπεδα με τη διείσδυση του να εξακολουθεί να κινείται σε χαμηλές πτήσεις σε σύγκριση με τις υπόλοιπες αγορές της Ευρώπης.
Να σημειωθεί ότι στο δεύτερο μισό του έτους η εταιρεία έχει προγραμματίσει να επενδύσει κάποια κεφάλαια για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Θυμίζουμε ότι η ACS έχει υλοποιήσει ένα επενδυτικό πλάνο 50 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη τριετία, το οποίο εστίασε στη δημιουργία του ολοκαίνουργιου κέντρου διαλογής της στο Αιγάλεω, συνολικής έκτασης 36.000 τ.μ., και πλέον σχεδιάζει να επενδύσει επιπλέον 50 εκατ. ευρώ εκ των οποίων τα 15 εκατ. θα κατευθυνθούν στο last mile και πιο συγκεκριμένα για την εγκατάσταση περισσότερων έξυπνων θυρίδων σε όλη την Ελλάδα.