Η ενεργοποίηση όλο και περισσότερων ψηφιακών εφαρμογών επιταχύνει την εξυπηρέτηση των πολιτών και συμβάλλει στη σημαντική μείωση των εκκρεμών αιτημάτων προς την Εφορία. Ενδεικτικό είναι ότι μόνο στις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας της ψηφιακής πλατφόρμας για τη διακοπή εργασιών μιας επιχείρησης, ολοκληρώθηκαν 1.450 αντίστοιχες διαδικασίες μέσω της εφαρμογής.
Αυτές οι διαδικασίες ανήκαν στα εκκρεμή αιτήματα προς την ΑΑΔΕ. Με την ταχύτερη διεκπεραίωση των εκκρεμοτήτων και τη μεταφορά μεγάλου μέρους αυτών σε ΔΟΥ εκτός Αττικής, ο αριθμός των αιτημάτων που εκκρεμούν προς τους πολίτες μειώνεται σημαντικά καθημερινά.
Υπολογίζεται ότι, με τη λειτουργία επιπλέον ψηφιακών εφαρμογών, το ζήτημα των εκκρεμών αιτημάτων θα επιλυθεί σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.