29 C
Athens
Sunday, June 16, 2024
More

    Όμιλος Φουρλή: Στόχος η ενίσχυση στον τομέα αθλητικών ειδών

    Επιστρέφει στο athleisure ο όμιλος Φουρλή, προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία του στον συγκεκριμένο τομέα αθλητικών ειδών όπου προς το παρόν διατηρεί αποκλειστικά παρουσία μέσω της Intersport.

    Η τάση της αγοράς που σχετίζεται με το athleisure αφορά στη διάθεση πιο εξειδικευμένων αθλητικών ειδών μόδας, σε σχέση με την γκάμα της Intersport, η οποία εντάσσεται στην κατηγορία του performance, με την πώληση αθλητικών ειδών για αθλητικές δραστηριότητες και λιγότερο στην πώληση προϊόντων μόδας.

    Ο όμιλος διατηρούσε και κατά το παρελθόν παρουσία στον τομέα του athleisure μέσω της Athete’s Foot, από την οποία επέλεξε στρατηγικά να αποεπενδύσει πριν από περίπου 2 χρόνια. Το συγκεκριμένο πλάνο εξετάζεται αυτή την περίοδο πώς θα εξυπηρετηθεί, δηλαδή εάν θα συμβεί με την εισαγωγή νέου brand από πλευράς του ομίλου στην Ελλάδα ή με την εξαγορά υφιστάμενης επιχείρησης που εξυπηρετεί τον συγκεκριμένο τομέα.

    O όμιλος έχει βάλει στόχο να φτάσει τα 750 εκατομμύρια ευρώ στον κλάδο λιανικής και τις υποστηρικτικές δραστηριότητες που έχει αναπτύξει κατά τη διετία 2026-2027. Κατά την ίδια περίοδο εκτιμάται ότι θα έχει περιθώριο κέρδους EBIT στα επίπεδα του 8%, από 4% που είναι σήμερα. Κάτι που θα πετύχει μέσω οργανικής ανάπτυξης από το δίκτυο των υφιστάμενων καταστημάτων αλλά και με νέα καταστήματα όπως τα νέα ΙΚΕΑ στο Eλληνικό, την Κρήτη και την Πάτρα αλλά και τα Holland & Barrett όπου σχεδιάζει να λειτουργήσει ακόμα 4 καταστήματα στη διάρκεια της φετινής χρονιάς, κάτι που θα εξαρτηθεί και από την ταχύτητα ανάπτυξης καταστημάτων μέσω της υφιστάμενης συνεργασίας με την ΑΒ Βασιλόπουλος. Σε ό,τι αφορά το Capex, για το 2024 ανέρχεται στα 30 εκατ. ευρώ και για τα επόμενα χρόνια θα ανέρχεται μεσοσταθμικά σε περίπου 18 εκατ. ευρώ ετησίως.

    Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Δημήτρη Βαλαχή, με το Retail Hub που θα κατασκευαστεί στο εμπορικό πάρκο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, ολοκληρώνεται το πλάνο μετασχηματισμού, όπου όλα τα καταστήματα του ομίλου θα υπάγονται πλέον σε retail parks, εκπληρώνοντας τη στρατηγική που έχει ξεκινήσει να υλοποιείται τα προηγούμενα χρόνια. Στον σχεδιασμό είναι να λειτουργήσουν τρία νέα καταστήματα ΙΚΕΑ με το πρώτο να είναι φέτος στην Πάτρα, το δεύτερο εντός του 2025 στο Ηράκλειο και το τρίτο το 2027 στο Ελληνικό. Παράλληλα η ΙΚΕΑ έχει αναπτύξει city stores στο The Athens Mall, αλλά και στον Πειραιά, προσεγγίζοντας τους καταναλωτές εντός του αστικού ιστού. Στο πλάνο είναι να δημιουργήσει 6 νέα μικρά καταστήματα μέσα στα επόμενα χρόνια σε Ελλάδα, Κύπρο και Βουλγαρία.

    Βαρύτητα το τελευταίο διάστημα για την ανάπτυξη της Intersport που επίσης διαχειρίζεται ο όμιλος, δίνεται σε χώρες όπως η Ρουμανία και η Βουλγαρία, οι οποίες παρουσιάζουν σημαντικές προοπτικές. Από το καλοκαίρι του 2023 ξεκίνησε η αναδιάρθρωση της Intersport στις δύο αυτές χώρες, μετά τη διακοπή της δραστηριότητας στην Τουρκία, η οποία δεν απέδωσε τα αναμενόμενα.

    Προσεχώς ο όμιλος θα επεκταθεί στη Ρουμανία και με καταστήματα της Holland & Barrett.

     

    Τελευταία Άρθρα

    Σχετικά Άρθρα